26 Haziran 2015 Cuma

[Çeviri] EXO Üyerleri Yakın Zamanda TVXQ'dan Bahsetti

A.N : Tek tek atmak yerine çıkan haberleri derleyip ,çeviriyorum ; 



“Kim Shin Young’s Music Party Radio” 

Soru : Rol modeli olarak örnek aldığınız sunbaeleriniz var mı?
Xiumin: Benim için TVXQ , onlar tanrı gibi.

Ayrıca Xiumin "Eğer TVXQ olmasaydı ben EXO'nun bir parçası olmazdım" dedi.

Xiumin'e kimi daha çok sevildiği sorulduğunda ise " Ekip olarak ikisiniz de seviyorum gerçekten" dedi ve orada bulunanları güldürdü

“Choi Hwa Jung’s Power Time”

EXO radyo programındayken şirketlerinde en çok yakınlık kurdukları kişi soruldu.
Chen: Changmin hyung ile iletişimdeyim,hatta dün beraber egzersize gittik yani görüşüyoruz dedi.

EXO Xiumin ve Kai Yunho'ya Destek Mesajı Yolladılar 

Stajyer günlerinden beri TVXQ'nun hayranı olan Xiumin TVXQ'nun Japonya'daki konserini izlemek için Japonya'ya gidip ardından Tayvan'daki SMTOWN konserine katılan tutkulu bir fanboy.TVXQ'ya olan tutkusunu içtenlikle gösteriyor.TVXQ'nun haziran ayında gerçekleşen konserinde Changmin'in solo sahnesine onunla birlikte çıkıp Kore'nin eski unutulmaz şarkılarından “Mackerel”i Changmin ile birlikte hatasız bir şekilde güçlü hayran topluluğu Cassiopeia önünde  karizmatik bir şekilde seslendirdi. Sohu ile yaptığı röportajda yakında askere katılacak Yunho hyungı için de Xiumin bir destek mesajı yolladı.

" Yunho sunbaenime gerçekten saygı duyuyorum.
Sahnede herkesten ayrı bir tutkun var.
Sizi rol modelim olarak kullanmama izin verdiğiniz için minnettarım.
Ordu hayatına iyi alış lütfen.
Sağlığına dikkat et,askerden gelmeni bekleyeceğim.
Ve sana hep destek olacağım
Fighting!
U Know Time ! "

Xiumin son cümlesindeki U Know Time ile Cassiopeia ruhunu bir kez daha gösterdi.

EXO üyesi Kai'de bir mesaj bıraktı ve " Yunho hyungın ordu hayatına uyum sağlayacağını hissediyorum." dedi.

Kaynaklar:mystaryunho,snxy,tvxqexpress
Çeviri:Umay(fightohoshinki) @TVXQTurkishFans


0 yorum:

Yorum Gönder