24 Ekim 2015 Cumartesi

[Röportaj/Çeviri] Changmin Japon Dergisi TV Station 2015 Röportajı



"Canlandırdığım Lee Yoon karakteri, kralın oğlu ve tahtı dedesinden devralan kişi.İlk bakışta kadınları seven,alkolik bir playboy gibi görünse de aslında yüreğinde yara izleri taşıyan bir adam.

Askere gitmeden önce yapacağım son işler için seçim yaparken, Geceye Yürüyen Bilgin dizisinin senaryosunu okudum ve Lee Yoon karakterinin ilginç buldum. Hikayede geçişler yaşayan bu karakteri canlandırabilirsem anlamlı olur diye düşündüm.Saray içindeki konumunu korumak için sevimli, hovarda  görüntüsünden çıkıp savaşçı bir hale bürünen bu karakteri canlandırmak istedim.

Bir dönem dizisi çekeceğim için mimiklerimde ve konuşma şeklini ayarlamada biraz sıkıntı yaşadım.Ayrıca sıcak havalarda geleneksel Kore kıyafetlerini giymek de bedensel olarak zorluk yaşattı. Dizi çekimlerine bizim askere gitmeden önceki son turumuz olan WITH Tur zamanında başladım,benim için zor oldu. Fakat Lee Jong Ki ile diğer ekip çalışanlarımız bana yardımcı olduğu için çekimleri başarı ile tamamladığımı düşünüyorum. Çekimler sırasında öğrendiğim her şey benim için çok anlamlı.

Bir sürü Japon hayran çekimlere hediyeler getirdi,bu beni çok mutlu etti.Sette çevremdeki insanlardan "Muhtemelen senin bir şarkıcı olduğundan" ve " Baya popülersin" gibi cümleler duydum. Bunları işitmek oldukça keyifliydi. Bir çok kişinin ilgisi ile beraber çekimleri tamamladığım için müteşekkirim.

Dizi de vampirler olsa da sadece korku dizisi değil,romantik bir aşk hikayesi de barındırıyor. Dizide aşk üçgeni var.Lee Yoon zengin,iyi görünümlü ve karşı konulamaz çekici olmasına rağmen Sungyeol iyi bir rakip. Lütfen ikili arasındaki savaşın kimi kazandığını öğrenmek için diziyi izleyin ! ( reklamlar :p ) Ha bu arada,ben öyle aşk için yanıp tutuşan biri değilimdir.

Bu dizi Japonya'da yayınlanmaya başladığında ben muhtemelen orduya katılmış olacağım,Umarım ben askerdeyken hayranlarım sıkı çalışmalarımı ve beni unutmazlar.Bir şarkıcı ve aktör olarak kısa sürede dönüp elimden gelenin en iyisini yapmak için çalışacağım,beni beklerseniz mutlu olurum." 


Kaynak:playmax,la_dolce_vita_8
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder