20 Nisan 2017 Perşembe

[Çeviri / Röportaj ] Yunho'nun Terhis Töreni'nde Basına Röportajı


Yunho: Basın arasında, askere kaydolmadan önce gördüğüm bazı tanıdık yüzler görüyorum. Çok teşekkür ederim. Zaman durmuş ve tekrar başlıyor gibi geliyor bu yüzden biraz şey hissettiriyor... ne söylemeliyim... karmaşık.

S: Askerlik hayatın nasıl geçti?


Yunho: Orduda çok eğlendiğimi düşünüyorum. Bunu nasıl söylemeliyim, toplumda ben U-Know Yunho'yum ama burada her şeyimi ortaya koydum ve kişilik olarak, Jung Yunho olarak büyüdüm. 26. Bölük'teki askeri bando takımında burada görev yaptım ve büyüklerimle arkadaşlarım bana bir şahıs olarak, Jung Yunho gibi davrandılar ve büyümek için fırsat buldum. Şimdi küçük şeyler için minnettarım, ve kendime biraz daha bakıyorum.

S: Gelecek planların neler?


Yunho: Şu anda kesin bir şey söyleyemem, ama geçmişte gösterdiğim şeylerden daha fazla şey göstereceğimi düşünüyorum. Benim için bekleyen bir sürü hayranım var, bu yüzden her zamankinden daha çok beni bekleyen fanlarıma karşılığını vermek için kendimi geliştirmiş halimi göstereceğim.Bir sürü şey hazırlıyorum, böylelikle bunun karşılığını verebilirim.

S: Sana en çok destek veren kız grubu hangisiydi?

Yunho: Gerçekten bu soruyu soracağınızı biliyordum. Çok düşündüm, ama bana en fazla güç veren kız grubunun Red Velvet olduğunu düşünüyorum. Ziyarete geldiler ve performans sergilemek için de geldiler. Bunun için minettarım.

S: Bir yemek isteyecek olsaydın, hangisi olurdu?


Yunho: En çok Jjajangmyun yemek istiyorum! Sonunda, eğitim arkadaşlarım ve diğer arkadaşlarımla, ve bir asker olarak jjajangmyun yemeyi gerçekten istiyorum. En kısa zamanda jjajangmyun yemeye gideceğim, ve bir bardak kola istiyorum! Gerçekten bir bardak kolayı çok istiyorum.

S: Changmin için sözlerin?


Yunho: Changmin şu anda polis olarak görevini yapıyor. Her şeyden önce, takım arkadaşım olduğu için bunu rahatlıkla söyleyebilirim: Gerçekten iyi bir şekilde yapacağına ve geri geleceğine inanıyorum. Çünkü hepiniz bize inandığınız için orduda sıkı çalışabildim. Şimdi geri döndüm ve Changmin de yakında gelecek, bu yüzden lütfen tamamlanmış TVXQ'yu dört gözle bekleyin. Bence bu TVXQ için sadece bir başlangıç. Bunun bir başlangıç olacağının sözünü yerine getirebilmemiz için, çok çalışacağım.

Kaynak:JanieTVXQ
Çeviri:Zeynep@TVXQTurkishFans


0 yorum:

Yorum Gönder