10 Aralık 2017 Pazar

[ÇEVİRİ] 171209 TVXQ Shilla Fan Buluşması Çevirileri

➩Changmin'in barış işareti yaptığı bir fotoğraf zaman kapsülündeydi.

Yunho: İŞTE BU! ChangMin! Çok tatlı, değil mi? ❤️ Bir barış işareti yapıyor
Changmin: v ('· J · `)


➪Fan, mektubunda, tüm konserlere katılabilmek için çok çalışacağını yazdı.

YH: Çalışmak iyi bir şey ama siz  böyle para harcayamazsınız. TVXQ konserleri iyidir, yani bu gerçekten bir israf değil, ama demek istediğim abartmak zorunda değilsiniz.

Hayranlar: haha

YH: NASIL KİBARIM.


➩Kırmızı kıyafet koduyla ilgili olarak, koşulları karşılayan tüm kırmızı eşyalarınızı getirirseniz, bir hediye alabileceğiniz bir etkinlik oldu. CM bu gereksinimleri gördü.

CM: ... bugün bütün kırmızı şeylerle hareket edebildiniz mi? Rahat mıydı?


➩Taş,kağıt,makas ve quiz oyunlarını kazanan şanslı fan sahneye çıktı.

Yunho: Afedersiniz, el sıkışma?! Bunu yapmak istemiyor musun?


➩TVXQ'nun iki yıl önce zaman kapsülünü hazırladığı videoda ...

CM: Dinliyor musun?

YH: Evet.

CM: (Senin?) Konumunu gösterme şeklin... Çok beğendim.


➩YH kaç halka atabilir tahmini

YH: Bunu normal yaparsan eğlenceli değil, bu yüzden beşini aynı anda atacağım.

Hayranlar: EHH !!

CM: Tersini yani.

YH: Yapamaz mıyım?

CM: Yapmasan iyi olmaz mı?

YH: EHHH

CM: Lütfen tek tek at.


➩Changmin (görüşünü engelleyen)sahne ışıklarını  elleriyle kaparken hayranları / izleyicileri görmekte zorlandı.

Yunho (personele & Korece): Lütfen ışıkları kapatın.

Yunho çok havalı ;_;


➩Hayranlar "EHH ~" dediğinde bir sonraki şarkının en sonuncusu olacağını söyledi çocuklar ve YUNHO, "Aslında, Japonca konuşacağımı düşünmüyordum. Fakat tercüme zaman aldı, bu yüzden çok konuşamadım ''(t / n: konuşmadan önce çeviriyi bekliyordu).


➩Son buluşma

YH: Yakında Noel gelecek ve size iyi bir hediye vermek istedim, ancak sizden böyle bir hediye alacağımı bilmiyordum.Ses de önemlidir ancak BAĞ en önemlisi değil mi? Tüm şarkıları bizim için söyleyen güzel hayranlar. Gelecekte size daha iyi şarkılarla bunun karşılığını vereceğiz.

Changmin: Size... aynı anıları paylaşabilecek kadar değerli bir vakit geçirdik. Bugün soğuktu ... ve uzak yerlerden geldiniz, o yüzden çok teşekkürler. Soğuğa yakalanmayın. Fazla zaman kalmadı, fakat umarım iyi bir yıl geçirirsiniz.


➩CM: Yunho ilk defa kostümlü partiye(cosplay) gidecekti, bu yüzden ona büyük bir coşku ile hazırlanıyordu.

YH: One Piece'in Zorro'suydum!

CM: Bunu yaptın, ama çok zaman harcadın.

YH: Saçımı diyorsun? Değil mi?

CM: (Kostümüm) için hazırlanırken ben hızlıydım.


➩Noel'i nasıl geçirecekleri konusunda soru var.

Yunho: Değerli biriyle geçirmek istiyorum.

Hayranlar: EHHH. Sevgili mi? Ne!!!

Yunho: Ailemle birlikte demek istiyorum!


➩YH atış halkaları oyunu:

Birçok fan, YH'nin yapabileceğine (3'ten fazla atma) inandı.

Yunho: Yunho tarzı atacağım.

Hayranlar: * Çığlıklar *

Yunho: Yapamaz mıyım? Yapabilirim? Tamam mı?

Changmin: Hayır. Lütfen birer birer at.

Yunho: ☹️

*oyun sırasında*

Yunho: Yunho tarzı atacağım!

Hepsini aynı anda atmayı denedi. Bütün halkalar yere düştü ve farklı yerlere gitti.

Yunho: AHAHA HA HA HA HA HA ~~! Sanırım böyle olamaz ~ ~ ~ ~!


➩S. Askerlik hizmetiniz uzun mu geldi? Yoksa kısa mı?

Changmin: Uzun veya kısa gibi görünmüyordu, ancak herkesle buluşmak istedim, bu yüzden zamanın yavaşladığını hissettim.


➩CM: Yunho'nun ilk cadılar bayramıymış.

YH: Benim ilk katılımımdı!

CM: Yani coşkuyla doluydu. Yunho hazırlıkları ile epey zaman aldı.

YH: Saçımı da yeşil renge boyadım.

CM: Ben çok hızlıydım.


➩Changmin Shilla'dan bahsediyor 😂

"Shilla'daki insanlar Halloween'deki kostümümü beğendiklerini söyledi."

"Hava limanına girdiğimizde, YunHo'nun Shilla'daki dükkanlarında yeri yok!"

"Shilla sayesinde herkesle bu harika etkinliğe kavuştuk."


➩Hayranlar, TVXQ için mektuplar yazdı. İkinci fan da "Oppalarla tekrar buluştuğum için mutluyum" diye yazıyordu.

Changmin: OPPA ?! Biz mi?!!! Gerçekten mi??!! Evet ~ ~ ~ Oppa diye seslenildiğim için çok mutluyum~ ~ (sanki bir kitap okuduğunu söyledi ㅋㅋ)


➩S. Noel'inizi nasıl geçireceksiniz?

Changmin: Her şeyden önce dinlenmek istiyorum! Bu yüzden ailemle birlikte geçirmek istiyorum.

Yunho: Provaya gittim zaten, bu yüzden değerli biriyle vakit geçirmek istiyorum ~

Hayranlarlar: EHH !!!

Yunho: Ne var! Değerli kimseler içinde ailem de var!

➩Yunho, fan buluşmasından önce gece bilardo oynamaya gittiğini söyledi, o yüzden saat 04'te uyudu. Saat 10'da da uyandı. Geç olduğunu söyledi, ama o profesyonel biri! Changmin, gece 1 de menajeri ile görüştüğünü söyledi.


- O (vet anlamında) veya X (hayır anlamında) sınavı

➩S: CM ile ilk görüştüğü kişi onun menajeri idi.

Cevap: O

➩SHilla FM mesajı ✨

Changmin: Mutlu Noeller!

Yunho: Mutlu yeni yıllar❤️

cr: vyoback

➩Fan sahneye çıktı ve "26'da görüşürüz!" dedi Korece. (26 Aralık demek istiyor.)

Japon hayranlarıyla buluştuklarından, muhtemelen kulaklarına Korece geliyordu (Korece işitiyorlardı)  ve Yunho ona baktı ve Korece de yanıtladı: "Evet 26 'da görüşürüz" dedi.

Cr: vyoback

Sources: kyoumo0206, tvxqyoonmin, ryuda_T
Ing.Çeviri: paulisteu
Türkçe Çeviri: @babyopeia - TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder