12 Aralık 2018 Çarşamba

[HABER/ÇEVİRİ] DinDin, TVXQ'dan Yunho'ya Duyduğu Büyük Saygıdan Bahsediyor



Rapçi DinDin, TVXQ'dan U-Know Yunho hakkındaki düşüncelerini paylaştı.
12Aralıkta DinDin MBC’nin “Radio Star" programına konuk olarak katıldı.

“Dunia”daki rolüyle ilgili konuşan DinDin “ ‘Dunia’ sona erdikten sonra Yunho beni çok etkiledi. Seninle tanışma fırsatı elde ettiğime sevindim keşke seni daha uzun süre görebilseydim dedim. Daha sonra bana ‘Pekâlâ DinDin. Arkadaşlığımız bitmedi devam ediyor' diye bir mesaj yolladı" dedi.

DinDin sonrasında şöyle devam etti, “Diğer insanlar belki, ‘Ne diyor bu ya? ’ diye düşünebilir ama Yunho cidden çok samimiydi. ‘Dunia’da takım yemeğindeyken, girişte elini omzuma koydu ve dedi ki, ‘DinDin. Burada tam 62 kişi var. Bugün kesinlikle 62 kadeh içeceğim.’ Yunho genelde iyi içemez ama o gün herkesin yanına gidip tek tek sohbet etti ve onlarla birlikte içti.”

Hong Jin Young da ekledi, “Yunho dün benimle iletişime geçti ve şovda DinDin'e iyi bakmamı söyledi” DinDin, Yunho'nun ona “benim DinDinim” diye seslendiğini de vurguladı.
“Yunho'ya babamdan bile daha çok saygı duyuyorum.” DinDin sıklıkla G-Dragon'ın fanı olduğundan bahseder, şovda da şöyle söyledi “G-Dragon benim idolüm.”
Ve devam etti, “Yunho müthiş bir insaniyet duygusuna sahip. Harika Adamlar biyografisine mutlaka o da eklenmeli”

CR.soompi
Çeviri:TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder