29 Ocak 2019 Salı

TVXQ’dan Yunho Neden Koreografileri Çıplakken Hazırladığını Anlatıyor


TVXQ’dan Yunho Neden Koreografileri Çıplakken Hazırladığını Anlatıyor

Ocak 24, 2019 


23 Ocak’ta TVXQ’dan Yunho MBC’nin “Radio Star” programına konuk oldu.
Yayın sırasında sunuculardan Cha Tae Hyun, Yunho’ya çıplakken koreografi yapıp yapmadığını sordu. Yunho soruyu duyunca afalladı fakat “Yalnızken yapıyorum.” Diye cevaplamaktan da çekinmedi.



“Kusurlarınızı en iyi görebildiğiniz zaman en ilkel ve temel hâlde bulunduğunuz zamandır.” Diye de ekledi.
MC’ler, en azından bir parça bir şey giymeye gerek duyup duymadığını sorduklarında, “Sizler de duş alırken normalden daha yakışıklı hissetmiyor musunuz? Ben en iyi koreografilerimi o hâlimle çıkarıyorum” dedi.



Yunho, “Mirotic’in koreografisi aklıma o zaman [çıplakken] gelmişti. O sıralar çok agresif bir koreografi arıyorduk. Uzun bir süre hangisinin daha iyi olabileceğini düşündükten sonra ben asıl koreografiyi düzenledim.”


Cr: Soompi

0 yorum:

Yorum Gönder