29 Ocak 2019 Salı

TVXQ’dan Yunho Viral Hâle Gelmiş Videolarının ve Mimiklerinin Hikayesini Anlatıyor




TVXQ’dan Yunho Viral Hâle Gelmiş Videolarının ve Mimiklerinin Hikayesini Anlatıyor

Ocak 23, 2019 

TVXQ’dan Yunho internette dönüp duran bazı mimikleri ve videoları hakkında konuştu.

23 Ocak’ta MBC’nin “Radio Star” programına konuk olan Yunho’ya bazı videoları gösterildi.

İlki, daha önce katılmış olduğu KBS 2TV’nin “Happy Together” programında H-Eugene ile girdiği rap savaşındandı.. Yunho rapini bitirirken gözlerini kapatıyor ve utanç verici derecede komik o cümleyi söylüyor, “Ve işte bu hayatın gerçeği.”




İkinci klipte ise Yunho ve Changmin bir ödül töreninde oturmuş performansı izliyorlar. Bu sırada Yunho kameraya bakıp o öldürücü jestini yapıyor ki bu da Radio Star sunucularını epey güldürüyor.




Üçüncü klipte Yunho ve Changmin havaalanındalar ve etrafları fanlarla çevrilmiş durumda.  Güneş gözlüklerini çıkardıktan sonra Yunho “Affedersiniz!” diye bağırıyor ve fanlara yol açmaları için kollarıyla işaret ediyor.




Dördüncü klipte ise Yunho, MBC’nin “I Live Alone” programında sabah kalkar kalkmaz TVXQ’nun Keep Your Head Down şarkısına pratik yapıyor.



Kim Gura meşhur öldürücü hareketin anlamını sorduğunda, Yunho, “Bir sonbenin performansını izliyordum ve onların koreografisini yapmak istedim ama amacından saptı.” Diyor.

“Bunların dışında da bir sürü video ve mimiklerim var,” diye devam ediyor. “Ama bütün bunlar benim parçam. Birçok kişi özellikle rapçiler benimle ‘hayatın gerçeği’ rapimden sonra dalga geçti ama ben, milleti epey etkilemişim anlaşılan diye düşündüm.'”

Bağırdığı klip için ise, “Fanlar birbirlerinin üzerine düşüyordu ve eziliyorlardı. Gördüm ve bu şekilde bırakıp gitmemeliyim diye düşündüm. Nezaket icabı gözlüklerimi çıkardım çünkü gözlüklerim takılıyken bağırmanın uygun düşmeyeceğini düşündüm. Birden bire İngilizce düşündüm ve, ‘Excuse me!’ diye bağırdım. İçinde bulundukları durum çok tehlikeliydi bu yüzden uyarmak için ‘‘Affedersiniz!'” diye bağırdım. Diyor.



Cr: https://www.soompi.com/article/1297481wpp/tvxqs-yunho-explains-stories-behind-viral-clips-memes

0 yorum:

Yorum Gönder