8 Şubat 2019 Cuma

[HABER/ÇEVİRİ] TVXQ’dan Yunho, Bir Anti-fanı Onu Zehirlediğinde Travmayı Nasıl Aştığını Anlattı



TVXQ’danYunho, zehirli içecek olayından sonra yaşadığı travma hakkında konuştu.
23 Ocak’ta MBC’nin ‘Radio Star’ programında Yunho, “2006’da yaşanan zehirlenme olayı yüzünden anksiyete bozukluğu yaşadım. Bir süre portakal suyu içemedim.” dedi.

Yunho şu sözlerle devam etti, “Kendime çok kızdım. Bunun psikolojik olduğuna inandım bu yüzden sorunu kökünden çözmeye karar verdim. 10 şişe portakal suyu açtım ve hazırladım. Ellerim titremeye başlamıştı ama titremesini görmezden geldim ve içtim. Bir kez içtikten sonra hemen iyileşmedi ama zamanla daha iyi oldum. Şu an hiçbir sorunum yok. Kapağı açtıktan sonra tek dikişte hepsini içebilirim.

Bu olayı bilmeyenler için kısa bir özet… Ko soyadında bir kadın TVXQ’nun 2 yıldır anti-fan sitesi üyesiydi ve Yunho’yu zehirlemek istedi. TVXQ Ekim 2006’da 3. Korece albümü O-Jung.Ban.Hap’ı yayınladıktan sonra anti-fan Yunho’ya, içine yapıştırıcı karıştırdığı portakal suyunu verdi. Yunho içeceği içtikten sonra kusmaya başladı. Hemen acil servise alındı ve birkaç gün boyunca tedavi altına alındı. Anti-fan kendini ihbar etti ama Yunho anti-fan hakkında şikayetçi olmadı. Buna rağmen olayın şoku uzun süre boyunca atlatılamadı.

Çeviri: Nichoir @ TVXQTurkishFans
Kaynak: allkpop

0 yorum:

Yorum Gönder