26 Ekim 2017 Perşembe

[ÇEVİRİ] Yunho'nun Changmin'e Yazdığı Mektup



" Böyle bir mektup yazdığım için biraz utanıyorum. Güzel sözcükler yazacak biri değilim ancak mektuplarımızı bunun gibi bir sahnede okuyacağımızdan bunlar bana tamamen yeni bir his.
14 yıldır, ah hayır, stajyer günlerimiz de dahil olmak üzere, birlikte  yaklaşık 16 yıl geçirdik. Sanki birkaç gün önce, lisedeyken tanışmışız gibi görünse de zaman gerçekten hızlı geçiyor. İlk tanıştığım yumuşak yürekli ve masum Changmin, sonradan -sıklıkla - abisi yüzünden- biraz zorlandı ve endişeli hale geldi, zaman zaman ağlamak istedi. Beni her zaman anlayıp ve sessizce yanımda kaldığın için sana çok~ minnettarım.
Aslında kişiliklerimizin olduğu kadar tarzlarımızın da farklılığı; iki kişilik bir TVXQ etkinliği  gerçekleştirirken her birimizin aynı yere doğru ilerlemesi hiç kolay değildir. Changmin, orada sen olduğun için değil, orada zor olanlardan çok daha keyifli şeyler olduğu için benimle birlikteydin.
Zaman geçtikçe, bazen tartışmalarımıza rağmen senin vazgeçmeyip, kendine ait tarzınla tutkuna tutunup sessizce yoluna devam etmen, inan, bu çok daha iyi hissettiriyor. Ayrıca değerlerimiz aynı olduğu için, zorlandığımız zamanlarda bile senin daha çok ışıldadığın belli oluyor.
Abinin erkeksi bir kişiliği olduğundan,bunu ifade etmek biraz utanç verici. Ancak, senin bir şey demeden sıkı çalışmana bakarken, sen de beni tümüyle gördün(beni anladın);  ben de insanım, zorlandığım zamanlar oldu ama yalnız hissetmedim - senin sayende daha da güçlendim.
2010'da SMTOWN'da uzun süren bir aradan sonra sahneye geri döndüğümüzde daha önce hiç bu kadar korkmamıştım ve gerilmemiştim ama sen, bir kez daha elimden tuttun ve iki kişinin olması değil, daha ziyade ikimizin de olduğu yeni bir yoldan gidebileceğimizi hissettim. O zamanlar epey hasret gibi şeylerle doluydum (ç/n: sahneye olan özlemi). Şu ana dek de bitmedi. Askere gitmeden önce Japonya'daki dome turunun son günü, çeşitli duygularla dolup taşan ve üzgünce ağlayan bir bebeğe dönüşmüşken, beni rahatlatan elin senin olduğunu biliyor musun?



Bence, Changminnie abisinden daha güvenilir hale geldi. Bazen düşünürken, her zaman yanımda olan güvenilir biriyle aile olmak için rakip olmanın (bizi geliştirerek) bizi büyüteceğini aklımdan geçiriyorum.Sanırım hala büyüyorum (ç/n: karşılaştırıyor).
Şimdi 14 yıldır TVXO 'yuz. Sanırım bir ikili haline geldiğimiz zamanda, büyüdük, üstelik askere birlikte gittik ve bu, bizi daha sağlam hale getirdi. Gelecekteki TVXQ için birlikte güzel şeyler yapalım.
Teşekkürler Changmin-ah, seni seviyorum. "

Cr. @ssoosime  @snxy

Çeviri : @babyopeia - TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder