6 Eylül 2014 Cumartesi

[Çeviri] Minhwee Sanatsal Kuyumculuktan Tasarımcı Jung Jae In ile Röportaj - Yunho ile Çalışıyor

-Sadece Yunho ile bağlantılı kısımlar çevrilmiştir.-



Soru: "Gece Bekçilerinin Günlüğü"nden U-Know Yunho ve "İlham Veren Nesil"den Kim Hyun Joong'la art arda çalışmanız oldukça ilginç gözüküyor. Kim Hyun Joong ve U-Know Yunho, birbirine rakip en iyi iki idol grubu olan SS501 ve TVXQ'nun liderleri. her ikisiyle çalışırken gelişim nasıldı? Yani aralarında farklılık olup olmadığını merak ediyoruz.

Cevap: U-Know Yunho için, biraz araştırma yaptım ve TVXQ'nun bir kaç klibini izledim. Ve ilk olarak onun güçlü/kuvvetli bir kişi olduğu fikrini edindim. Ama onu gerçekte gördüğümde, çok neşeli ve güleçti. Yüzüğün ölçüsünü alıdığım sırada o, sanki nişan yüzüğü ölçtürüyormuş gibi hissettiğini ve bundan ötürü heyecanlandığını söyledi. Kafasındakini çıkardı ve daha önce böyle bir deneyimi olmadığı için utandı (güler) Geçmişte o, sayısız defa böyle şeyler yapmamış mıydı? Onun aşırı derecede masum/saf biri olduğunu hissettim. Kılıcı kullanırken, yüzüğü hangi eline takması gerektiğini sordu. Böylelikle yüzük düzgün bir şekilde görülebilecekti. Ayrıca, kılıç kullanırken yüzüğün uçup gitmesine izin vermeyeceğini söylemiş olmasına rağmen, dans ederken yüzüğün çıktığı durumlar olduğundan bahsetti. Ve gece geç saatler olmasına rağmen, birkaç kez yüzük ölçüm aletlerini denediğini, hatta 0.5 ölçüsünde farklılığı bile titizlikle tespit ettireceğini söyledi. Daha önceden "Heading to the Ground" için de aksesuarlar tasarlamıştım ve personeldeki kişilerin Yunho'yu çok iyi bir insan olarak övdüklerini çok iyi hatırlıyorum.

Çeviri: Burçak@TVXQTurkishFans
Kaynak: mug_ping

0 yorum:

Yorum Gönder