11 Eylül 2014 Perşembe

[RÖPORTAJ] Josei Seven 2014 Changmin Röportajı



Changmin:Şey… Ben hala buna alışamadım (gülümser)

Yunho olmadan solo çekim yaptığı için mi gergindi ? Yoksa onunla tanışmak için heyecanla bekleyen bayan gazeteciler yüzünden mi böyleydi? Changmin’in ilk kelimeleri bunlar oldu.

TVXQ’nun bu seneki konseri Tree Tur’un konser DVDsinin yayınlanmasından sonra,şimdi Changmin’in dizisi Mimi’nin DVDsinin yayınlanmasını bekliyoruz.

Her sene TVXQ bizlere bir önceki yıla göre daha fazla gelişmiş , güçlenmiş daha yüksek kalitede yeni performanslar gösteriyor.Aslında ben de insanların onlardan beklediği yüksek performans karşısında nasıl bir baskı hissetiklerini merak ediyorum.

Changmin:Tonlarca baskı hissediyorum.Ben ve diğer üye Yunho,yaşlarımız genç olmasına rağmen,fiziksel koşullarımızın gittikçe zayıfladığını düşünüyorum. ( Fiziksel enerjimiz düşüyor.)Personellerimiz bunu anlamıyor tabiî ki de ! Mesela konserimizin şarkı listesine bakarsanız,onların  sağlık koşullarını düşünmediklerini söyleyebilirsiniz.

Changmin bir o kadar ciddi ve aynı zamanda sevimli bir şekilde şikayetlenerek gazetecileri güldürdü.





Changmin:Şarkı söyleme konusunda,elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığımı hissediyorum,ama konu oyunculuksa,karakterlerin duygularını aksettirmek için daha fazla zaman ve sabır gerektiğini düşünüyorum.Şarkıcılık kariyerim boyunca kişinin iç duygularını ifade ettim. hislerimi nasıl ifade edeceğim yolunu bulduğuma inanıyorum.Ne yapacağını bilerek ilerlemek keyifli oluyor.

Sesi ikinci baş rolüne çalıştıktan sonra aradığı yolu bulmuş gibi duruyordu. Changmin çok fazla mimik kullandı ve konser turu sırasında ne tür gerginlikler yaşadığını,dizi çekimleri sırasındaki düşünceleirni,özenle seçtiği kendi cümleleri ile açıkladı.

Sınırlı bir sürede gazetecilerle yaptığı röportajda Changmin,dizisi ,geçmiş ve gelecek hakkındaki sorulara zeka dolu cevaplar verdi.Max Changmin olarak çok zeki ,ışıl ışıldı.

Changmin:Öğrenciyken gerçekten çok utangaçtım.Bir tane bile bayan arkadaşım yoktu.Bu yüzden gerçekten çok pişmanım…Bu yüzden kalbim oyunculuk sayesinde gelişti. ( Liseli saf aşıklar rolü)


Röportajın geri kalanı çekimlerle alakalı olduğu için çeviriye devam etmedim demiş İngilizceye çeviren kız bende bu kadarını çevirdim. Mesela Chagmin’in saçlarının çekimlerden önce düz ama çekimlere geçince kıvırcık olduğundan vs bahsetmişler. 

Kaynak:beriko0214
Yayan:TVXQExpress
Türkçe Çeviri:Umay(@fightohoshinki)@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder