29 Nisan 2014 Salı

[Çeviri] 140428 TVXQ Tree Tur Nagoya 1.Gün Konseri Hayran Raporları



**9. yıl Hakkında 

Changmin:Bunu inanılmaz bir şey olarak düşünüyorum, ve bence bu bizim birçok insandan çok fazla sevgi aldığımızın kanıtı.Düşünce ve duygularla boğuluyorum.

Yunho:Nagoya'da böyle güzel bir gün geçirebildiğimiz için mutluyum.Çünkü bu, hergün olacak türden bir şey değil.Bugün özel bir gün.

**Yunho saçlarının ağardığını (beyazladığını) söylemiş ve Changmin bunu doğrulamış.Changmin de bazen çıkan yeni beyaz saçlarını çektiğini söylemiş^_^

**Tohoshinki dansçıları 9. yılı karanlıkta parlayan ceketlerle kutluyor!!

**Changmin, " Buraya anneleriyle birlikte sürüklenen bazı çocuklar olabilir." demiş ve Yunho'nun elini tutup çocuksu bir sesle "Anneee~Hadi eve gidelim" demiş.

**Yeni evli dansçılar hakkında konuşurken, Changmin bir anda Yunho'nun evlenmek isteyip istemediğini sormuş.Yunho "Ha? hımmm, şuan çalışıyorum ve ayrıca yapmak istediğim daha birçok şey var, hayır." cevabını vermiş.


**Rambo Oyunu

Changmin:Sizler daha önce denemediniz mi ? Küçükken, taş, kağıt, makası kaybettiğiniz zaman, tren kapıları açılır, içeri atlar "Ben Rambo'yum dadadadadada" (silah sesini taklit etmiş) demediniz mi ?"

ve daha sonrasında Changmin bir rulo yapmış ve silah tutup onu göstermiş.

Yunho : "Ben daha önce yaptım!"

Changmin Rambo taklidi yapmaya devam etmiş.Yunho çok sakin bir ses tonuyla "Yeterli Changmin, sen Rambo değilsin.Sen Changmin'sin" demiş.

Daha sonrasında Yunho Changmin'e solo sahnesine rambo gibi hazırlanmasını söylemiş.Changmin de sahne arkasına yan takla atarak gitmiş.Bu ikisi gerçekten nasıl eğlenilmesi gerektiğini biliyor~

Changmin Ramboyla bugün eğlencenin zirvesindeyken "Herkes daha önce denedi değil mi ?" demiş.Ama sadece Yunho onu doğrulamış."Sanırım sadece biz denedik Changmin." demiş

Kaynak:mug_ping 


**Changmin'in son selamlaması :Lütfen Tohoshinki adını koruyun

**Bugün konsere çok fazla erkek fan geldi bu yüzden Yunho ve Changmin çok eğlenmiş görünüyordu.Yunho ya da Changmin güldüğünde erkek hayranlar ''Tohofighto'' diye bağırıyorlardı.Erkek fanlar yerinde çok fazla oturmadılar ve yüksek sesle bağırdılar konser boyunca , onların sesleri gerçekten çok güçlüydü lol

**Nagoya'da kullanılan farklı bir lehçe var, Changmin öyle konuşmayı denedi.Changmin '' sizi gerçekten özledim '' dedi Nagoya şivesi ile , Yunho'da deneme yaptı ''teşekkürler'' dedi.

**Yunho:Dün bizim 9.Yıl dönümümüzdü ! Nagoya'da bu günü kutladığımız için iyi hissediyorum ! Şuandan itibaren 10. yıl dönümümüz için beraber yürüyelim 

**Changmin Yunho'ya evlenmek mi istiyorsun diye sordu,Yunho'da hmm dedi,henüz evlenemem yapmam gereken çok fazla iş var dedi.

Kaynak:sehunownsme

**Yunho:Bir sürü fanboy görüyorum.Erkekler ''Tohofighto'' diye bağırabilir misiniz? Sonra fanlar yüksek sesle bağırdılar .Sesleri çok yüksek ve güçlü çıktı tüylerimi ürpertti

**Bu sahnenin ağzına kadar dolu olduğunu daha önce görmemiştim 

**TVXQ siyah altın sarısı kıyafetlerle sahneye çıkmadan önce merdiven ayarlandı.Yunho ve Changmin merdiven ortasında hazırlıklarını yaptı.Sonra şarkı başlayınca onlar yukarı doğru çıktılar. Bu beklenmedik olay karşısında şaşırdım birazcık

**Bugün TVXQ 'nun Yokohamadaki gerginliklerini attıklarını gördüm.Daima sahnede zevkle duruyorlar.Onlar gibi harika sanatçılar var mı acaba başka?

**Sahnede Ramboculuk oynayan Changmini Yunho durdurmak için ellerini kullanarak ''Dur Changmin dur sen Rambo değilsin'' dedi çok sevimlililerdi.

Kaynak:xx__0_0__xx

**Şarkı bittikten sonra Yunho Kırmızı Okyanusa baktı ve ''Bu görüntü gerçekten çok güzel'' dedi,personel ışıkları kapadığında okyanus daha da belirgin oldu Yunho''Çok güzel '' dedi Changmin nazikçe gülümsedi 

**Changmin yanlışlıkla Yunho'nun suyunu aldı.Yunho'da ''O benim suyum'' dedi elinden aldı :D

**Nagoya konserinin birinci günü biterken Changmin'in saçları dağılmıştı Yunho'nunki ise 90ların saç modelini andırıyordu.

**I Love You'yu söylerken Yunho ne kadar da güzeldii...Changmin kendi partını söylerken Yunho alnındaki teri sildi..Orta ve yüzük parmağını kullandı ağzının kenarındaki terleri çabucak sildi ..Onun parmak uçları T.T Çok güzeldi ya T.T

Kaynak:coscosy


Çeviri:Gizem,Umay@TVXQTurkishFans

1 yorum:

  1. Hahayt çok güldüm :D Nolldu ChaMicim, etme bulma dünyası. Icersin işte Yunho'nun suyunu :D

    Yavrum ya, çocukluğuna dönmüş Rambo olmuş :D

    Çok teşekkürler, okurken sanki izledim <3 ve yine çok pis kıskandım :P

    YanıtlaSil