13 Nisan 2014 Pazar

[Çeviri] Changmin-Cool Kiz On The Block ile Telefon Görüşmesi



KHD: Changmin ah~
Changmin: euhahahahhahahahahaha! Merhaba !
KHD:Changmin nasıl gidiyor , iyi mi?
Changmin:Evet abi,m
erhaba,ben Changmin.
KHD:Changmin,nerdesin şuanda yurtdışında mı?
Changmin:Ben Tokyo,Japonya'yım

-Yazan yazı:Changmin Japonya programı çalışmalarında-

KHD:Cool Kiz'in 1.yıl dönümü bugün,ve herkes burada toplandı.
Changmin:Evet duydum,ben de orada olmak isterdim.
KHD:Biz de tam ''ağlamak'' hakkında konuşuyorduk
Changmin:euahahahahahahahhaha
KHD:Changmin ah sen aslında Cool Kiz'in ''Göz yaşı ve Yenilgi '' simgesisisin değil mi?
Changmin:Göz yaşı deyince Cool Kiz'de benim adım gelir değil mi?
KHD:Herkes göz yaşlarının kan olduğunu söyledi ( Biz de kullanılan kan ağlamak deyimi galiba)
Changmin:eueueueuhehehehe… Üzerinden bir sene geçti,bu konu hakkında konuşmak zorunda mısınız
KHD:Evet şuanda vurgulamamız gereken kişi sensin...
Changmin:: euhahahahahahahahahahha
KHD:Geçmişi yad ederken,şimdi senden bahsediyoruz
Changmin: PEki, Ho Dong hyung fighting, Cool Kidz fighting!!!
KHD:Changmin fighting,!!


cr:mug_ping
Çeviri:
Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder