25 Nisan 2014 Cuma

[Çeviri/Hayran Raporu] Yokohama Arena Konseri 2.Gün

[FAN RAPORU DERLEMESİ] 2014.04.23 TOHOSHINKI LIVE TUR 2014 -TREE @ YOKOHAMA ARENA (2.GÜN)


Changmin: Evimde köpeğim var, ama beni dinlemiyor . Ailemden biri olmamalarına rağmen herkes burada, bu yüzden beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.

Yunho(cesurca): Changmin bugün bir hayli sevimli.
Changmin….Benim… görünüşüm…. Lütfen hoşlansan bile değerlendirme.

“Wedding Dress” için hangi dansçılar gerçek evli çift.
Changmin:Şimdiye kadar hangi “yeni evli” bir çift olarak nitelendirilebilir?
Yunho: Analizlerime göre, yaklaşık bir yıl.
Changmin: Kıskandım. Bu havalı!
Yunho (Changmin’e bakarak) : Bunu biliyorum.

Changmin solo sahnesine çalışmaya başladığında, fanlar “U-Know U-Know” diye bağırıyordu ve Yunho gitti ve çok seven bir ifadeyle “Biliyorum. Ben Yunho’yum” dedi.


Trans. by: mug_ping

Bu akşam ki Kırmızı Okyanus! http://pic.twitter.com/8bAbaZCA0K
Yunho:Herkese merhaba, biz Tohoshinki.Yokohama’ya hoşgeldiniz, bugün herkes çok ilgi çekici giyinmiş. Eğleniyor musunuz?
Yunho: Herkesin bilmesine izin vereceğimiz bir şey var. Changmin öğretmen lütfen söyle.
Changmin: Az önce aklımdaydı, ama şuan hatırlayamıyorum.
Görünüşe göre Changmin bazı ünlü alıntılar söylemiş.
Changmin Bu ana sahip değil misiniz? (hatırlayamadığınızda ne söylemek isterseniz?)
Yunho: Çok şey söyledikten sonra, oturmak istiyorum.
Changmin:Unuttum, hadi hepimiz oturalım.
Changmim: Bunu söylememe rağmen, kimse oturmadı biz aileyiz ama kimse benim sözümü dinlemiyor.
Changmin: Çok fazla tur yaptık, ama bu turumuzdaki dekorasyonun gerçekten en iyisi olduğunu düşünüyorum, özellikle “Wedding Dress” dekorasyonu.
Yunho:Bunun hakkında konuşurken, aramızda yakın zamanlarda evlenmiş bir çalışan var. Yeni evli sayılır, ve biz “Wedding Dress” şarkısını seslendirdik.
Tohoshinki turun içeriği hakkında konuştu ve herkes e hep birlikte “tree” demeyi teklif etti.
Yunho: Bu turun içeriği için, Tree herkesin sevgisi sayesinde büyümemizin temsili.
Changmin:Tohoshinki bir ağaç gibi, herkesin sevgisi ve ilgisi sayesinde, git gide büyüyoruz. Bundan dolayı, herkese içtenlikle teşekkür ederiz.
Yunho:Bugünün diyaloğu şaşırtıcı bir şekilde otoriter.
Changmin:Tree hakkında konuşurken, Tone ve Time turlarının içeriği hakkında düşündüm. İçeriğimiz garip bir tarzda gelişti mi?
Changmin:Ayrıca, herkes Yunho’nun bacağındaki yara hakkında endişelendi, hepiniz tura başladığımızda endişelendiniz.
Changmin: Yunho fanlara anlatmalı mı? (bacağındaki yaranın durumunu)
Yunho:Herkes sayesinde bacağım daha iyiye gidiyor. İleride daha dikkatli hareket edeceğim, endişeleriniz için teşekkürler.
Changmin:Herkes bizim performansımızı izlemek için para harcadı ama birimiz yaralı. Bu insanları endişelendiriyor.
Changmin kıyafetlerini değiştirmek için sahne arkasına gitti. (solo sahnesi geliyor!)
Yunho:Yalnız bırakıldım, bu biraz garip. Bunun hakkında teşekkür ederken, son zamanlarda garip hayallerim var.
Yunho:Tohoshinki’den bahsetmişken, biz her zaman herkese en iyi yönümüzü gösteriyoruz, şarkı söylemek ya da dans etmek, fark etmez.
Yunho:Umarım gelecekte de size en iyi yönümğzğ göstermeye devam ederiz.
Yunho:Neden bugün Changmin’in çok sevimli olduğunu düşünüyorum.
Changmin:Lütfen görünüşümü sıradan tarif etme.

Şimdi Yunho’nun solo sahnesi.
Yunho:Bağıırın! Bir kez daha! Bağırın!
Tekrar sahnesi, özleyeceğiz.
Changmin:Bu tekrar sahnelerimizdeki ilk şarkıların hepsinden daha güçlü bir şarkı. Hepsi güçlü olmasına rağmen mutluyum.
Changmin:Ben gerçekten mutluyum. 8 yıl önceki şarkımız olsa bile.
Yunho: Bu gerçekten eski bir şarkı, herkes mutlu olmamasına rağmen, her şeye rağmen bunun anlamı herkes büyüyor, yaşlanıyor.
Changmin:Bu da gösteriyor ki Tohoshinki’nin ilerlemesi durmaksızın devam ediyor.
Yunho:Biz uzun bir süredir farklı tarzda şarkılar sergiliyoruz.
Changmin:Ayrıca bu turda, ayaktayız ve herkesin önünde şarkı söylüyoruz, mesafeyi kapatıyoruz ve herkese sahibiz.
Changmin:Özellikle geçen sene,5 en büyük “dome”daydık. Nissan Stadium’daki herkese performans yaptık.
Yunho:Changmin her zaman böyle muhteşem şeyler söyler.Daha küçük bir buluşma yerinde olduğumuzdan, herkesle daha yakın mesafeden iletişim kurabiliyoruz.
Yunho: Bu iyi, ne yaptığımızın önemi yok, herkes bizi bet bir şekilde görebiliyor.
Changmin: Evet, sırada tartışan bir anne gördüm (bizim hakkımızda)
Yunho:Bir daha ki şarkımızı tanıtmalıyız.
Changmin:Bir dahakinde yeni bir şarkıyla geleceğiz.
Yunho:Haziran’da yeni bir şarkı çıkaracağız.
Changmin:Evet, o bizim yeni şarkımız olacak. Her zaman ki performanslarımızdan daha farklı bir şey sunacak.
Changmin:Tüm yerli yemekleri yiyebilirim ve yemek yerken, (içeceklerle hareket) yapabilirim. Sadece beni heyecanlandıran bir düşünceydi.

Changmin:Herkes mutlu mu?
Fanlar:Evet!
Changmin:Bir kere daha. Herkes mutlu mu?
Fanlar:EVET0
Goodbye For Now söylüyorlar.
Changmin:Bu şarkı konserdeki son şarkı. Umarım herkes bize eşlik eder.
Yunho fanlara “lu-pan-pan” söylemelerini söylüyor. (Goodbye For Now’ın sözleri)
Lu-pan-pa ın küçük bir kısmını gösterip fanlara eşlik etmelerini söylediler.
Tohoshinki fanlara işçi vermeyi soruyordu, dansçılar ve canlı grup üyeleri bir tur alkış tuttu.
Yunho:Biz?
Fanlar:T!!!!
Tohoshinki:Byebye
Fanlar:Byebyebyebyebye


Trans. by: yunjaery


Şimdi, bir sonraki şarkıya geçelim
Fanlar:Ehhh!
Changmin:10 yıldır dans edip şarkı söylememize rağmen, hala Tohoshinki tarzı/yönü hala çok farklı gibi görünüyor.
Yunho:Çünkü biz idolüz, bu yüzden dans etmede,şarkı söylemede ve MC olmakta sorumluluklarımız var. (Yunho kendini beğenmiş bir yüzle konuşur)
Changmin: Otur, lütfen
Fanlar:Changmin-ah.
Changmin: Sessiz olun!!!! Size az önce oturmanızı söyledim, çığlık atmaya devam etmeniz ne?

 
Trans. by: uknow4max


Changmin Shinjirumamani’yi elinin tersini TEKRAR öperek ve Chu<3 diyerek bitirdi, ses gerçekten iyiydi. Çok ölümcül.

Changmin:Tüm şehirde tüm lezzetli yiyecekleri yiyeceğim. *yutkunur* (jestlerle içerek)

Changmin’in iç çamaşırı SİYAH (muhtemelen beyaz çizgili) Yunho’nun iç çamaşırı görünmedi XD

Yunho geçen seneye göre daha duygusal. O We Are T yaptı ve “lütfen bunu tutkuyla herkesle paylaşın” dedi.

Changmin sonuna kadar tamamen enerjikti, dansı çok iyiydi. Yunho ve Changmin in cildi çok iyi görünüyordu. Hiç sivilce yoktu<3

SOMEBODY TO LOVE başlangıcında, Yunho ve Changmin birbirine bakıyordu ve Yunho saniyelik bile olmayan bir süre boyunca Changmin’den gözlerini alamadı.



Trans. by: LuvTV2XQ 

Yunho: Bir sonraki şarkıyı sergilemeden önce, şarkının detaylarını tam anlamıyla açıklamamıza izin verin.
Changmin:Bu şarkı, yazın kontrol edilemez tutkusunu anlatıyor. Şimdi şarkının adını söyleyebilir miyim? Adı SWEAT.
Yunho: Bu bir tür spor kıyafeti olan SWEAT değil.
T/N:Japonca’da SWEAT’in telaffuzu genellikle spor kıyafetleri için kullanılır, ‘Jaji’
Changmin:!!!!!!!!!!! /Yunho ne demeye çalışıyor panik yaptı/
Yunho: Çünkü dün, Changmin SWEAT in tanıtımı ve açıklamasını yaparken herkes şöyleydi Eyyyyyy?Ja-ji??
Changmin:Sapık/kötü anlamda oldupunu mu kast ediyorsun?
T/N:Korece’de ‘Jaji’nin telaffuzu erkeklerin üreme organını kast eder.
Changmin:Şarkımızı tanıtmak için bu kelimeyi kullanmak beni gerçekten utandırdı…


[a2m69]

Trans. by: tohoshenqi 

Changmin: Arena küçük olduğundan, herkes, ne yaptığını görebiliyoruz. Sırada tartışmaya devam eden bir anne fan gördü.
Konuşma sırasında, Yunho Changmin’in yanına gitti ve niye Korece konuştuğunu sorduç

Changmin’in iç çamaşırı siyahtı ve üstünde beyaz çizgi olması muhtemeldi.
[Kumi_tvxq]
Changmin:Evde küçük bir köpeğim var fakat beni dinlemiyor.Buradaki herkes ailem bile olmamasına rağmen beni dinledi. Çok müteşekkirim.


[kouki]


Trans. by: Yunho_Uknow

Konserde 1. Gündekinden daha çok eğlendim. Daha rahat olduğumdan olabilir mi? Sadece 2 yıldır onların fanıyım ve onların eski şarkılarını bilmeyen biri olarak yalnız hissettim bu yüzden bu sabah eski şarkıları indirdim ve tekrar ve tekrar dinledim.
5 üyeli zamanlarından fanlarının neden bu kadar duygusal olduğunu anlayabiliyorum… Bugün tekrar, yanımda oturan bayan şarkıyı duyduğunda ağlıyordu. Ayrıca ben de ağlamasına eşlik ettim.

Changmin tekrar sahnesinde “Miss You” yu söylerken çok mutlu görünüyordu. Kelimelere dökemiyorum. Changmin “(önceden) tekrar sahnesinin tamamen dans ezgileriyle dolu olduğunu söylerdi.Ama bu sefer,(t/n:bu şarkı “Miss You”) bu ne aşk ne nefret duygusuydu, ben sadece mutluydum.” Bu şarkının anıları canlandırdığını söyledi.


[20rn22]

Trans. by: yunhosmiley

Kaynaklar:Belirtildiği şekilde
Çeviri:
Klover121@TVXQTurkishFans

2 yorum:

  1. ChaMi bunu bana yapna, Shinjuru benim zaafım öptün öyle mi T_T
    Ahaha yine fanları azarlamis :D
    Miss you T_T
    Çeviri için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  2. "Herkes bizim performansımızı izlemek için para harcadı ama birimiz yaralı. Bu insanları endişelendiriyor."

    Dediği lafa bak Changmin delisin ya :D

    Mesafeyi onlarla sürekli kapatıyonuz zaten de bizim mesafede bi gelişme yok hiç -_- Hani buraya da bi adım atsanız diyoruz!

    "Sessiz olun!!!! Size az önce oturmanızı söyledim, çığlık atmaya devam etmeniz ne?"
    Öldüm gülmekten :D Changmin sen idolsün kibar davranman lazım ya :D

    "Tüm şehirde tüm lezzetli yiyecekleri yiyeceğim"
    Sanki yapmadığın şey :P

    5li şarkıyı dinlerken ağlayan fan..Beraber ağlayalım ;(

    Anıları canlandırdı mı? Hangi anılar olduğunu açığa kavuştursaydın keşke düşündüğüm anılardır umarım <3

    Çeviri için çook teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil