12 Nisan 2014 Cumartesi

[Röportaj] Tohoshinki Men’s Club Dergisi 2013 Ağustos


Onlar için zirvede olmaktan çok, birlikte devam edebilmek önemli.

“Bence dergi kapağı için giydiklerimiz –aynı tasarım farklı renk- karakterimize ve kişiliğimize dikkat çekiyor.Ben turuncudan çok hoşlanırım, ama benim rengim erkeksi mavi.Bütün kıyafetlerimiz şıktı erkeksi ve parlak olmasına rağmen geçen sefer ki gibi eğlenebildik” –Yunho

Kırmızı bir kazak ve uzun kahverengi bir ceket, kişisel olarak giymeyi tercih ettiğim kıyafetlerden. Ama şu an yaz ayı olduğundan kapak için giyeceğimiz tişörtler en iyi tercih olacaktır. –Changmin

En son göründüklerinden beri çoktan 1 yıl geçti. Kapaklarımızı onurlandıran Tohoshinki önceden de sonbahar/kış sezonundaydı, bugün de yeni tarzlarıyla buradalar. Yaz henüz başladı. Yaz modası için bir fikirleri var gibi görünüyor. 



Çoraba ihtiyaç duymadan da giyebileceğim ayakkabılara bakıyorum. Ama alışverişe gitmek için zamanım yok… endişelerimden biri bu.(güler). Changmin sinsice güler. Yunho “Bu yaz fularlarla da ilgileniyorum. Sadece boyuna dolanması için değil, el ve ayak bileğine dolamak için de.- Bence bu modayı vurgulayacak bir şey. Aslında fuları sadece son fotoğraf çekimindeki gibi kullanırım.

Müzikle birlikte yaz ayıda onlar için parlak olacak. Son çıkardıkları tekli “OCEAN” yaza özgü bir dans ezgisine sahipti.
Bu tarz yeni bir ezgi denemeyeli uzun zaman olmuştu. Son şarkılarımız gerçekten dansa ve şarkıya odaklanmıştı ve 2 kişi olmamızdan bu yana bu tarz bizim için ilk. İnsanların yeni yönümüzü göreceğini umut ediyorum. –Yunho

Yaz şarkılarımız “Sky” ve “Summer Dream” in hoş bir melodisi ve yaza uygun taze bir imajı var. Ama “OCEAN” bence daha tutkulu. Gece festivalleri gibi, bira ve alkol içmek ve eğlenmek gibi. Eğlenceli bir şarkı bu yüzden sahnede söylerken coşkumuzu açığa çıkarıyor ama bu şarkıyı yaz açık hava konserlerinde ya da festivallerinde söylesek atmosferi daha çok değiştirir. –Changmin

Bu şarkı onlar 5. büyük Dome Tur’undayken tanıtıldı.”Tohoshinki Live Tur 2013-TIME” Nisan da başladı ve kalabalığı artırdı. 2 gün içinde Nissan Stadyum’unda olacak turda şarkı final turlarına daha uygun yapılıyor. Açık hava stadyumunda olacak belki bikinili kızlar da olur.

Bikini? Bence bu harika. Mükemmel. (güler) –Changmin.
Changmin in gülüşü bunu söylerken çok parlaktı. Nissan Stadium onların ilk solo açık hava konseri olacak. Japonya’daki en büyük buluşma yeri olmasına rağmen, Tohoshinki’nin sahne ve dinleyiciler arasındaki mesafenin hissedilmemesini sağlayacak yeteneği ve atmosferi var. Dome turları sırasında, çok kez duydum ki dinleyiciler “herkesle eğlenmek istedeğinizi” hissedebilmişler.

“Açıkça, biz sahneyi dinleyicilerin bizden çok uzak hissetmemesini sağlaycak şekilde yapmaya çalışıyoruz. Ama bazı bölümlerde sadece dinlemelerini istiyoruz. Bu şarkılar için, sözlerin dinleyicilere ulaşmasını ve hissettirmesini istiyorum. Ayrıca önceden olduğumuzdan daha çok kendimize güveniyoruz, rahatlayabiliyoruz ve konserde eğleniyoruz. Seyircilerin bunu hissettiğini düşünüyorum, böylece onları bize daha yakın olduklarını hissettirebildik.” –Changmin

“Changmin ve benim daha güçlü büyüdüğümüze inanıyorum. Konserdeki kalabalıklık gitgide artıyor, ama bu kalabalıkta sahnede şarkı söylerken, birbirimizi anlamak için başka bir şey söylememize gerek yok. Konserimizin daha iyi olacağına güvenim var, ama aynı zamanda umarım dinleyeciler Changmin ve benim aramdaki titreşimi hissedebiliyorlardır.” –Yunho

“Bence bu gerçekten mutluluk verici bir şey.Ama umarım 1 turda daha çok konser verebiliriz. Örneğin, bu yıl ki Dome Tur unda finale sadece 18 konser dahil oldu, bu yüzden umarım bir daha ki turumuz daha kalabalık olur.” –Changmin

Bir sanatçı olarak varlıklarını güçlendirmelerine rağmen, Yunho “bir yetişkin olarak yükselmek” istediğini söyledi. Son günlerde özel durumlarda kullanmak için bir saat aldı. Görünüşe göre, Yunho Changmin’in de değiştiğini hissediyor.


“İkimizde bunu fazla söylemiyoruz, ama uzun zamandır birlikte olduğumuzdan beri birbirimizdeki en ufak değişimleri bile hiçbir şey söylemeden hissedebiliyoruz. Onu bir süreliğine göremediğimde, çalışmaktan gerçekten hoşlanıyormuş gibi işine öncekinden daha çok odaklandığını hissediyorum. Son zamanlarda çalışma yönlerimizin bir şekilde sabit olduğunu hissediyorum.” –Yunho

Tohoshinki’nin bir sonraki hedefi nedir?

“ Bence ikimizde çokça kutlandık. Zirveyi hedeflesek bile, her zaman burada kalmanın zor olduğunu biliyorum. Ama ikimiz için de, bizi destekleyen fanlarımız ve çalışanlarımız var, ve bu yeni bir yolun başladığı yer.Bu yüzden bu amaca ulaşmak için çalışmamız gerektiğini hissediyorum. Onlar ileriye doğru devam etmemiz için bizim motivasyonumuz. Bu bizim devam etmemizi sağlayan bir şey “–Changmin.



“En büyük motivasyonumuz fanlar sayesinde. Tarihimizdeki bir sonraki motivasyon ise 2 li oluşumuz. Tohoshinki adıyla çıkalı 10 yıl oldu. Bu geçen seneden beri bizim gururumuz.” –Yunho 

Sizi başarıya yönlendiren gururunuz nedir?

“Geçmişte “Dome tur yapmak istiyoruz” şeklinde hayallerimiz vardı. Bu hayalimiz herkes sayesinde gerçek oldu. Şimdi büyük bir hayalinin olmamasının önemini hissediyorum, ama mümkün olduğu kadar Tohoshinki’yi devam ettirmeye çalışmak. Açıkçası iyi bir şarkıcı olmak ve iyi performanslar sergilemek önemli, ama Tohoshinki olarak daha uzun süre gelişeceğimizi göstermeye devam edebileceğimizi hissediyorum. Geçmişte 1 numara olmak istediğimi düşünürdüm, ama son zamanlarda bundan ziyade Tohoshinki olarak ne kadar devam edebileceğimizi düşünüyorum.” –Yunho

Yunho’ya ne kadar süre devam edebileceklerini sorduk.

“Bilmiyorum. Belki karar vermemeliyiz. Eğer bir hedef koyarsak, ona ulaştığımızda duracağız.

Kaynak:tvfxqfever
Çeviri:Klover121@TVXQTurkishFans

2 yorum:

  1. Bikini? Olllldu paşam,başka arzun :D

    Sesleriniz öyle büyüleyici ki dinlemeden duramıyorsun zaten.
    Aaah ah biz pc başında hissediyoruz ki oradaki insanlar hissetmez mi liderim.

    Aman sakın durmayın,TVXQ devam etmeli !!!!

    Çeviri için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  2. Bikinili kızlar mı o.O Pise bak bikinili kızı duyunca ağzı kulaklarına varmış harikaymış peh!

    Siz varken Tohoshinki adının söneceğini hiç düşünemiyorum bile.En büyük darbeyi atlattınız ya,bundan sonra size bişey olmaz :) Fanlar hep yanınızda elinizden geleni yapın güçlü olun çünkü biz sizi çok seviyoruz ^_^

    YanıtlaSil