21 Ağustos 2017 Pazartesi

[ÇEVİRİ] Yunho: " Birkaç Dönüm Noktası...Bu Yeni Bir Başlangıç

English 


Yunho: " Sahneye çıkacağımız duyurulduğunda , birçok insan önünde duygularımı açığa çıkaracağımdan emindim. TVXQ olduğumuz için taşıdığımız bir ağırlık var. Changmin ile birlikte şuandan itibaren TVXQ olduğumuzu göstermeliyiz diye düşündüm."

Yunho: " Başlangıç gibi hissettiğim birkaç dönüm noktası oldu. Askerden terhis olduktan sonra yeni bir başlangıç için fırsat elde ettiğimi düşündüm."

Changmin:" Askerden terhis olalı bir hafta bile olmadı, bu yüzden çok gergin hissediyorum.Sanki kıyafetler üzerimde benim değilmiş gibi.Hala polis üniforması daha rahatmış gibi hissediyorum.

Yunho: " Changmin daha erkeksi ve havalı bir görünüm aldı.Daha rahatlamış,ferahlamış durumda.Changmin ordudayken de sık sık iletişime geçti benimle, Changminnie'nin hyungunu kontrol ettiğini düşündüm."


"Şunu söylemem gerek.Basın toplantısının başında Kpop'un en iyileri olarak tanıtıldık,bunu duyunca kıkırdadik.Bu ünvanın ağırlığı altında yapmamız gerekenler biraz endişe verici.İkimizde sağlıklı olarak geri dönebildiğimiz için mutluyum.Hayranlarımıza sağlıklı bir şekilde döneceğimizin sözünü verdik,bu sözü tutabildiğimiz için mutluyum. "


We don't own anything  except  Turkish translation

Kaynak: snxy,tvxqexpress
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder