21 Ağustos 2017 Pazartesi

[HABER/ÇEVİRİ] TVXQ, Yunho'nun Sahnede Pantolonun Yırtılması Hakkında Konuştu

English




Zorunlu askerlik görevi nedeniyle yaklaşık 2 yıl sonra yeniden bir araya gelen TVXQ, 21 Ağustos tarihinde basın toplantısı düzenledi.

Basın toplantısı sırasında , ikili Yunho'nun yaşadığı kıyafet sorunlarından ve performans sırasında yırtılan pantolonundan  konuştu. Yunho " Pantolonunun yırtılması reklam mıydı? diye soranlar oldu. Aslında pantolonumun yırtıldığının farkındaydım ama atmosferi bozmak istemedim.Çünkü büyük bir sahneydi ve ben en iyisini yapmak istedim." dedi.

Yunho olay gerçekleştikten sonra internetteki yorumlara baktığını söyledi." Müteşekkir olduğum çok sayıda destekleyici yorum vardı. " Gözünü bile kırpmadı ve sahneyi bitirdi. Neden TVXQ olduğunu kanıtlıyor bu." şeklinde yorumlar vardı.Destekledikleri için teşekkür ederim." dedi.

Yunho sözlerine " Sahne alan küçüklerimizi gördükçe gerçekten sahneye çıkmayı çok istedim.Bu yüzden tutkulu davrandım ve pantolonumu yırttım.Ancak utanmadım." şeklinde devam etti. Changmin ise " Ben senin yerine utanıyorum! " dedi.

Yunho güldü ve tekrarladı , " Ben utanmadım. Sahnedeyken seyircilerle bağ kurmanın en önemli şey olduğunu gençlerimize göstermek istedim sanırım."

We don't own anything except Turkish translation


Kaynak:Soompi
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder