21 Ağustos 2017 Pazartesi

[HABER/ÇEVİRİ] TVXQ Askerlik Hizmeti ve Birbirlerinden Ayrıyken Öğrendikleri Hakkında Konuştu

English 




Nihayet bir araya gelen TVXQ üyeleri , gelecekteki planlarını konuşmak üzere 21 Ağustos tarihinde Seul'de basın konferansı düzenledi.


Basın konferansı sırasında ordu ve terhisleri hakkında da konuştular. Changmin " askerden terhis olalı daha bir hafta bile olmadı. Polis üniforması içinde olmak benim için daha rahattı." dedi.

Yunho ise Changmin'in askere gidişinden  beri değiştiğini söyledi. " Sanırım görünüş olarak daha erkeksi bir hal aldı.Ve içi de değişti.Ordudayken  beni çok sık aradı. " Vay Changmin beni kontrol ediyor" diye düşündüm dedi.

Changmin " Bunu daha önceden utanç verici bulurdum çünkü ikimiz de erkeğiz.Askerliğim sırasında bunu çok fazla düşündüm. Bir donseng olarak Yunho'ya karşı çok sert ve soğuk olduğumu anladım.Ona karşı daha iyi olmam gerek dedim. Ailemden, arkadaşlarımdan, Yunho'dan, hayranlarımızdan ayrı kaldığım sürede onların benim için ne kadar önemli olduğunu farkettim.Bundan sonra Yunho için gerçekten daha iyi olacağım."  dedi.

Yunho " ayrı kaldığımız için onu daha fazla düşündüm.Derler ki mutlu olduğun, beraber hastalandığın, birlikte vakit geçirdiğin insan senin için en önemli kişidir. Changmin benim varoluş sebebim. Sizlere aramızdaki kimyanın ne kadar iyi olduğunu göstereceğiz." cümlelerini ekledi.

Ayrıca askerlik anılarından da bahsettiler.Yunho ünlü olması nedeniyle bazı yönlerden zorlandığını söyledi." Ünlü olduğum için bana farklı bir gözle baktılar.Fakat bir şey yapacaksam eğer düzgün yaparım diye düşündüm.25 yaş üstü erkekler arasında özel sınıf asker oldum.Bazen biraz yalnız hissettim.Çünkü herkes beni izliyordu bu da üzerimde biraz baskı yaratmıştı." dedi.

Changminse gençlerle eğitim gördüğü için zorlandığını söyledi." Eğitim sırasında sizin belirli bir mesafeye belirli bir sürede koşmanızı isteyip buna göre sıralamaya koyuyorlar.21 22 yaşındaki askerler geldiler ve bana " Bunu yapabileceğini düşünüyor musun? dediler." Bu küçümseyen yorumlar  beni zorladı.Yüz kişi arasından 4.sıraya yerleştim." dedi.

Yunho genel olarak askerliğin iyi bir deneyim olduğunu tekrarladı. "Ordu ile ilgili sadece iyi anılarım var.En zoru kendimle başbaşa kalıp konuşmaktı ve anlamlıydı." dedi.


We don't own anything except Turkish translation

Kaynak:Soompi
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder