20 Mayıs 2014 Salı

[Çeviri] 140520 TVXQ Tree Tour Tokyo Dome 1.Gün Hayran Raporları

[TRANS] 140520 Tohoshinki Live Tour 2014 ~TREE~ at Tokyo Dome (Day 1)

English
 


**Yunho:Herkese merhaba biz Tohoshinki.Herkes çok enerjik , hadi ciddi bir şekilde konserimize devam edelim
Changmin:Ciddice yapalım şu işi

*Yunho konsere ciddi bir başlangıç yapmak istediğini söyledi ve "Dongdongdong~dong~I am Yun~ho!" dedi.

**Yunho daha fazla erkek hayran istiyorum diye bağırdı Changmin ben de dedi

**Changmin:Bizim turumuzun adı Tree ne anlama geliyor?
Yunho:Tree'nin anlamı herkesin sevgisi ile büyüyen anlamında

**Yunho:Hepinizi sevdiğim için şarkı söylemeye devam edeceğim !!Millet en iyisisiniz !
Changmin:Hepiniz bizi desteklediğiniz için sizlere her şeyimizi sergilemek istiyorum

**Changmin:Tokyo Dome 'a gelişimizden beri 1 sene geçtiği için çok gergindim dün gece uyuyamadım.
Yunho:Ben de öyle ben de
Changmin:Benim odam Yunho'nunkinin yan tarafında,gece uyuyamadığı için film izledi ve sesten uyuyamadım

**Yunho:Havalıyım,acayip havalı
Bigeast:Kawaiiiii
Yunho:Ne kawaisi ? Sevimli miyim ?

**Yunho:Sizleri heyecanlandırmak için ne söylemem gerek? 4 Karakterli deyim mi ? Geçen yıl da yapmıştım .Hatırladınız mı? Ah ah bu iyi değil.Hadi Korece dersine geçelim o zaman .

**Miss You sırasında Yunho bir kısmı yanlış söyledi,Changmin farketti ama bozuntuya vermeden devam etti.

**Konuşma kısmında :

Yunho:Herkese merhaba.Ben sizin Yunho'nuz.Bu gece mutlu musunuz? Hadi hepimiz mutlu olalım.
Changmin:Selam ben Changmin.Her zamanki gibi Tokyo Dome en baştan beri heyecanlı.Birlikte yükselelim hazır mısınız

**İzleyiciler Yunho'nun çok iyi göründüğünü söylediler

**Yunho:Beklendiği gibi Tokyo Dome harikaydı
Changmin:Evet bugün izleyicimiz artmış gibi duruyor ( Changmin domeun arenadan büyük olduğunu söylemek istemiş dome arenanın 2 katı )
Yunho:Sizlerle tanıştığım için mutluyum
Changmin:Ben de mutluyum.Diğer şarkıya geçelim

**Kapanış Konuşması 

Changmin:Lütfen dansçılarımıza kocaman alkış
Yunho:Buraya gelen herkes Tohoshinkinin samimiyetini hissetti mi? Yine bir kez daha buraya gelmek isterim.Gerçekten mükemmel
Changmin:Buradaki herkes için de bir alkış
Yunho:Bir kez daha sizlerin önünde sahnede durabildiğim için minnettarım
Changmin:Teşekkürler !
Yunho:Hepinizin samimiyetini çok çok hissettim.Tohoshinki olarak sizlere daha iyi bir yönümüzü göstermek için sıkı çalışmak istiyorum.

**Yunho Tone Tour'da Superstar da yaptığı hareketleri bu kez shinjuri mama'da yaptı.

**Changmin solosu için hazırlığa gittiğinde Yunho yine yalnız hissetiğini söyledi

**Disvelocity VCRsi sırasında yeni bir şey gösterildi

**WHY sırasında Yunho acayip güçlü dans ediyordu

**Bitişte Changmin orkestradan Tetsu'ya sarıldı aynı Yunho'nun Tone konserinde Sonnye sarıldığı gibi

**Changmin'in boxerı siyahtı evet siyah

**Changmin:Konserde sonuna kadar dans edip şarkı söyleyip eğlenelim

**Bigeast Changmin ganbatte diye bağırdı

**Changmin ogayaji şakaları hakkında konuştu (Ne olduğu hakkında fikrim yok)

**Changmin fanlarla konuşurken oturalım dedi 

**Miss you söylerken 8 senelik bir nostalji yaşandı

**Yunho Changmin'e Changmin sensei dedi


Kaynak:yunjaery + TVXQSound + ndyho + snxyÇeviri:Umay@TVXQTurkishFans

2 yorum:

  1. ChaMi beni şaşırtıyorsun şirinim :D Nasıl tuttun kendini acaba :D

    Yunho,o performansı görmek istiyorum ben ve izleyicilere sonsuuuz katılıyorum,Yunho mükemmel görünüyordu :P

    Çoookkk teşekkürler Umay-san ^^

    YanıtlaSil
  2. Korece ders mi verdin Yunho :D Siz Japonca öğrenmek için o kadar uğraştınız isterlerse kendileri de uğraşsın sen kendini yorma :P (kıskançlıktan söylüyorum çaktırmayın :D )

    Ben sizin Yunho'nuz mu :O Yaaaa <3

    Yine kıskandım evet :( Çeviri için teşekkürler..

    YanıtlaSil