3 Mayıs 2014 Cumartesi

[Çeviri] Tohoshinki Tree Tur Miyagi Konseri 1.Gün Hayran Raporları

[TRANS] 140503 Tohoshinki Live Tour 2014 ~TREE~ in Miyagi (Day 1)

English 


**Yunho:Sizlere anlatmak istediğim bir hikaye var.2 sene önce küçük bir erkekten mektup aldım.Japonya'da deprem felaketinin olduğu insanların zor zamanlar geçirdiği günlerdeydi.Mektupta şunlar yazıyordu '' Bu zamana kadar sağlıklı kaldığın için teşekkürler.İlerde Yunho gibi olmak için çok çaba sarfediyorum. '' küçük bir çocuğun üzerinde böyle bir etki bıraktığım için çok şaşırdım.
İlk olarak ben dans etmeyi sevdiğim için geri döndüm.Sonra şarkı söylemeye bağlandım.Şimdi herkes sevdiği için hem şarkı söylüyor hem dans ediyorum.Tohoshinki müziği ile gelecekte de insanlara umut dağıtırsa çok çok iyi olur.O küçük çocuğun ismini unuttum.Ama hala ona teşekkür etmek istiyorum.O da söyledikleriyle beni korudu ! Ben de ilerlemeye devam edeceğim !

**Yunho:Millet böyle ayakta konuşmam iyi mi?
Fanlar:Evet sorun yok
Yunho:Sizin için sorun olmayabilir ama benim oturmam lazım ( sonra Yunho oturmuş )

**Changmin:Tamam bir sonraki şarkı
Fanlar:Hıı
Changmin:Hı diye bişey yok

**Fanlar:Çok sevimli!!
Yunho:Sevimli değil yakışıklı diyeceksiniz !

Kaynak:pearls_purple

**Yunho: Gelecekte mekan boyutu ne olursa olsun,Tohoshinki sizlerle tanışmak için daha sıkı çalışacak ''

**Changmin: Personelin odamıza bıraktığı ''Son 5 yıldır Sendai'ye ilk gelişiniz,hoşgeldiniz '' mesajını görünce mutlu oldum.

Kaynak:mug_ping

**Yunho konser genelinde hep gülümsedi,durumu iyi miydi diye baktım,iyiydi

**Changmin bir kısımda yanlış söyledi,sonradan çok rahatsızlık duyduğunu belirtti bu yüzden özür dilemek istediğini söyledi.

**Yunho son geldiğimizden bu yana 5 sene geçti,uzun süredir fanlarımız beklediği için endişeliydim ama eğlenceli oldu dedi.

**Yunho'dan bol bol sevimli yüz gördük bugün

**Yunho STL sırasında şerit bandını aldı ve gözlerini sakladı onunla

**Bitiş kısmında Changmin: '' Elimizden gelenin en iyisi için çalışacağız,bu yüzden lütfen yanımızda kalın'' dedi.

Kaynak:yumin2618

**Bitiş kısmında Yunho : '' yine görüşeceğiz '' dedi ve yürürken iki baş parmağını kaldırıp işaret yaptı

**Konuşma kısmında Yunho sahnede yalnız kaldığı zaman çok yalnız hissettiğini söyledi.

**Yunho: Albümümüzü aldığınız için teşekkürler hahahaha
Changmin:Neden gülerek söyledin,ciddi olmadı ki

**Changmin solosu için hazırlanmaya gittiğinde Yunho ''şimdi herkes tüm dikkatini bana versin '' dedi

**Changmin imzalı topları atmak için sahne önüne geldiğinde Yunho ''Changmiiiiiiiiiin çabuk sahneye dön'' diye bağırıyordu.

**Miss You söylerken Yunho başlangıcı söylemedi onun yerine ''Hepinize teşekkür ederim'' dedi.

**STL sırasında Bigeast zıplarken ve tempo tutarken Yunho ''Millet herkes bu anı mı bekliyordu'' diye bağırdı

**Fanlar Yunho'nun yüzünün minicik olduğunu hatta nagoyadaki halinden daha küçük göründüğünü söylediler.

**Aman Allahım humanoidste Changmin kafasını atarken Yunho'yu sıyırdı geçti !

Kaynak:ndyho


Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

2 yorum:

  1. Evet önce kendin için dönmüş olabilirsin ama bizim için devam ettin <3

    Ayy ChaMi öldüreceksin beni ahahahaha :D

    Son 5 yıl mı >_< Türkiye'ye hiç gelmediniz ChaMi efendi,bilginize efem!!!!


    **Changmin imzalı topları atmak için sahne önüne geldiğinde Yunho ''Changmiiiiiiiiiin çabuk sahneye dön'' diye bağırıyordu.
    Ya çok tatlısınız siz :D

    Nasıl yani,Yunho zayıflamış mı o.O

    Çeviri için çok teşekkürler Umay-san ;)

    YanıtlaSil
  2. Hı diye bişey yok haha :D

    Aha Yunho da başlamış öyle deme böyle de diye :D Liderim sevimli görünmüşsün demek ki sana her şey yakışır ;)

    5 sene beklettiğiniz için endişelenmek ha o.O Demeyin şöyle ya sinirleniyorum -.-

    Yunho onları bilmem ama ben o anı bekliyorum ;(

    YanıtlaSil