26 Mayıs 2014 Pazartesi

[Çeviri] TVXQ’nun Dome Konseri - Japon Solidemo Grubu Üyesi Blog Güncellemesi


[Trans] TVXQ Dome concert - Japanese group Solidemo member's blog update



Resmi çıkışını Nisan’da yapmış Solidemo Avex’in yeni grubudur.

'' TVXQ-ssi
Siz çocuklar gerçekten yakışıklı/havalısınız.
Siz çocuklara varlığımdan beri hayranım
Geçen yıl ki TIME konseri ve a-nation gerçekten önemli bir olaydı
(A-nation önceki röportajlarda geçmişti Avex in düzenlediği yaz konserleri.)
Şu anda bile bu büyük gösteriyi net bir şekilde hatırlıyorum, canlı performanlar!!
Ve TREE konseri bu zamana çok yakın!
Tokyo Dome kırmızı okyanusla renklendi, ve oturduğumuz yerden gerçekten güzel görünüyor!! 
Hoşlandığım ya da birgün cover yapmak istediğim şarkıları söyleseler de söylemeseler de, veya her şarkının dansı havalı olsa da olmasa da performansları havalı!!!
Performanlanslarını harika bir şekilde ortaya çıkarıyorlar ve onların duruşundan çok şey öğrendim.

Vee!!!!

Canlı konser bittikten sonra!!!

TVXQ’nun iki üyesiyle de tanıştım. 
Personelden bunu duyduğum anda itibaren (onlarla tanışabileceğimi) kalp atışlarım hızlandı.
Ve doğduğumdan beri hiç bu kadar gergin hissetmedim. (güler)

Onlarla tanışacağım ilk zamandı. 
Yunho ssi ve Changmin ssi ‘nin havası gerçekten harika!
Şu an da gerginliğim MAX seviyede!!!! (güler)

Konserin ortasında Yunho ssi bize Korece öğretti.
“Sizinle tanıştığıma memnun oldum” (Korece)
Onlarla tanışmak istedim “tanıştığıma memnun oldum” Korece.
Ama çok gergin olduğumdan çok da iyi yapamadım.
Buna rağmen iki TVXQ üyesi de kalan cümleyi tamamlarken nazikçe bize gülümsedi!!!
Gerçekten mutlu oldum.

Kalbimi/duygularımı (TVXQ ya) ilettim.
18 yaşımdan beri TVXQ ya hayranım
Ve ilk dans dersimi aldım.
Resmi çıkış için hedefimi koydum!
Ve geçen Nisan 16 da, resmi çıkışımı Solidemo üyesi olarak yaptım!
Gelecekte, TVXQ ssi yi hedefim olarak alacağım, ve birgün onlar gibi sahnede durabilmek için sıkı çalışacağım.

Sonra Yunho ssi şunları söyledi,

Canlı konserlerde, fanlarla olan etkileşim en önemli şeydir.
Şarkı söyleyebilsen de söyleyemesen de bunu yapamadığında hiçbir şeydir.
Performanslarda bu dikkati gösteren kişilerin bu yönü en yakışıklı/havalı tarafıdır.
Fanları en etkileyen yön de bu olacak.
Hadi birgün TVXQ ile aynı sahnede duralım!
Ayrıca biz de sıkı çalışacağız bu yüzden size kaybetmeyeceğiz çocuklar!
Hepimiz bunu saygılı bir şekilde yapalım.
Çıkışımızı yaptığımızdan beri çaylaklıktan çıkmak en değerli kelimeydi.

Çünkü bu kelimeler birinden hoşlandığım ve saygı duyduğum kelimeler, kalbim bu kelimeleri duyuca ısındığında aynı zamanda ağlamaya başlıyorum.
TVXQ ile tanışma fırsatı bulduğum ve onlar gibi gelebildiğim için gerçekten şanslıyım!
Şu andan itibaren amacım TVXQ gibi olmak olduğu için gerçekten şanslıyım!

Canlı konserlerini bitirmeleri üzerinden gerçekten az bir zaman geçti, bu yüzden onlara gerçekten minnettarım!
Bugün asla unutamayacağım harika bir güne dönüştü!!
Ayrıca fanlara olan minnettarlığını, personellerin, herkesin onlarla ilişkisini asla unutmayacağız ve hırsızımı daha da yükseğe taşımaya çalışcağız ve bir sanatçı olana kadar insan olarak elimizden gelenin en iyisini yaparak büyüyeceğiz!!!

Hala ayaklarımın yere basmadığı hissindeyim.
Bu harika!!! Ayrıca ben güç topladım!!
TVXQ ile aynı sahnede durmayı amaçlıyorum !! 
TVXQ! Teşekkür ederim. 
Ve herkese, teşekkür ederim. 
Biz T yiz. ''


[Jap-Kor trans: 윤돌촹돌님 @ DC TVXQ (DC TVXQ sadece TVXQ yu destekleyen sitelere tekrar postlamasına izin verir.]
Kaynak:mug_ping
Çeviri:Klover121@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder