21 Şubat 2015 Cumartesi

[Çeviri] 150219 Bigeast Personel Raporu : Nagoya Konseri 1.Gün



" Bugün,bitiş sahnesinde Changmin'in doğum gününü kutladık.

Changmin " Benim doğum günüm 2 gün önceydi,böyle büyük bir kutlama yaparsak sorun olmaz mı?" dedi. Ona sıcacık dileklerini yollayan herkese teşekkürler !

İşte,karşınızda soyunma odasından 2.görüntü!

Sizleri Yunho'nun doğum günü için personelin ona aldığı hediye ile tanıştırayım. MASAJ KOLTUĞU !

Tur sırasında masaj koltuğu hep çalışma odasında bulunsa da,bu Yunho için ve fiziksel ,zihinsel olarak iyileştiriyor! Çünkü bu masaj koltuğu zor dans koreografilerini sorunsuz atlatmada birebir !

Nagoya konserinin ilk gününe gelen herkese teşekkür ederiz !"

Yunho'nun mesajı : " Nagoya konserimizin ilk gününde konser için hazırladıklarımızın yanında bir de Changmin'in doğum gününü kutladık,gerçekten çok mutlu oldum.

TONE Turumuzla birlikte WE ARE T diyerek burada konsere başladık biliyorsunuz.Tekrar o sıcaklığı yaşadığım için teşekkür ederim. "

Changmin'in mesajı : " Nagoya Konseri tamamlandı ! Beraber eğlenceli vakit geçirdiğimizi düşünüyorum.Ama bugün hepsinden daha eğlenceliydi çünkü benim doğum günüm kutlandı ! Teşekkürler millet !

Neyse herkese teşekkürler,gerçekten kutsanmış hissettim ! "

cr:joeylfy +tvxqexpress
Çeviri:Umay (@fightohoshinki) @TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder