16 Şubat 2015 Pazartesi

[Changmin'in Doğum Gününe Özel] Changmin'in İdeal Tipi Hakkında Söyledikleri



Not:Bu çeviri Changmin'in Doğum Günü için TVXQTurkishFans tarafından hazırlanmıştır.Lütfen kaynaksız herhangi bir yerde paylaşmayınız.



** Changmin bu konu hakkındaki ilk görüşlerini Star Show 2007  programında belirtti.Programda Han Ga In'ine karşı ayrı bir sevgi besleyip,onun ideal tipi olduğunu evlendiğinde depresyona girdiğini anlattı.

** 2011 Sukira Kiss The Radio : Radyoya mesaj yollayan hayranın sorusu  " Oppalar bize ideal tipiniz hakkında bilgi verir misiniz? Hala ideal tipleriniz Han Ga In ve Jun Ji Hyun mu? " Changmin : " Han Ga In evlendiğinden beri ideal tipim değil.Ama onun görünüşü hala ideal tipim "

** 2010 Grazia Röportajından : ".. Bu kadınlar için de geçerli,sadece ten görüntüsü ile seksi olunmaz.Bir bayan çalıştığı işte iyiyse,ya da ev temizlerken falan bana seksi gelir. " diyor Changmin ve  yemek yapmada yetenekli,saf ,neşeli kızların ideal tipi olduğunu söylüyor. Bu konuda gerçekten aç gözlü davrandığını söyleyip gülüyor.Ayrıca şimdiki nesilden ideal tiplerinin Emma Watson, Arigaki Yui gibi olağanüstü isimler olduğunu söylüyor.


**2011 Yılında yayınlanan Paradise Ranch DVD'sinden bir bölüm ; "Benim için partnerinin arkadaş ilişkilerinde iyi olmasının yanında,karşısındaki insanın duygularını dikkate alması da önemlidir.Ayrıca  dışarı gitmek,eğlenmek ya da paylaşılan diğer şeylerin ortak olması gerekmekte.Benim ideal tipime gelirsek,güvenilir bir kız olsa iyi olur.( ben varım) İşim istikrarsızlıklarla dolu,bu yüzden bana yardımcı olabilen bir kız olsa harika olurdu.Kadınsı ve neşeli bir yüz de tercihimdir. "

**Onstyle Dergisi 2011 Röportajı : " Şeytan Marka Giyer" filmindeki  Anne Hathaway'ın tarzına aşık oldum.Filmde giydiği her şeyin güzel olduğunu düşünüyorum. " Changmin'e Kore'de beğendiği kişi sorulduğunda Changmin " Geçenlerde Sunny filmi çıkan Kang Sora'yı beğeniyorum"  dedi.

** 2012 'de katıldıkları SBS Radyo'dan : Hiç tereddüte düşmeden Changmin ideal tipinin Han Ye Seul olduğunu söyledi.Onun iyi bir görünüş ve kişiliğe sahip olduğunu ekledi.Paradise Ranch partnerleri hakkında seçim yapılması sorulduğunda Changmin Lee Yeon Hee'yi seçti. 

Sonuç : 
1.Han Ye Seul
2.Güzel Görünüş
3.İyi bir kişilik
4.İyi yemek yapabilme
5.Alçakgönüllü


** 2012 Catch Me Albümü sırasında verdikleri röportajdan :

Soru : İdeal tipiniz kimler?
Changmin:"Etrafına rahat davranabilen bir kişi olmasını isterdim.Çıkmaya başladığımızda bile onunla eğlenmek istiyorum.Görüntü açısından Han Ye Seul'u beğeniyorum.İdeal tiplerim  Han Ga In,Kim Tae Hee,Lee Nayoung'du  değişti."




** 2012 Space Power Röportajı : " Japon oyunculardan Takeuchi Yuko şuanki ideal tipime çok yakın."

** 2012 ShimShimTapa Radyodan : " Yaz aylarında kat kat giyinmeyen kızları beğeniyorum.Yani şeklini ortaya koyabilen kızlar."

** 2011 Shilla Duty Free reklamından :
Sunucu : İdeal tipleirnizi merak ediyorum.
Changmin:"Hayranlarım farkında aslında sürekli değişiyor. Mevsim ve moda trendleri ile birlikte benim düşüncelerim de değişiyor. "


Kaynak:CTVXQ,DBSKNights,TVXQFever,Soompi
Çeviri:Umay(@fightohoshinki ) @TVXQTurkishFans


A.N : İdeal tipi bu kadar değişen başka bir idol daha var mıdır? :D

0 yorum:

Yorum Gönder