19 Şubat 2015 Perşembe

[Röportaj] TVXQ Ray Dergisi Nisan 2014 Röportajı


TVXQ Nisan 2014 RAY Dergisi Röportajı : AŞK HAKKINDA SOHBET



Soru:Son zamanlarda neler yapıyor,neler hissediyorsunuz?

Yunho: Bana "Yunho-sama" diye seslenildiği için çok utanıyorum.Bizim personele hediye olarak "şişme mont" aldım. Onlara hediyeleri verdikten sonra " Yunhosama Yunhosama" demeye başladılar.Onların memmun hissetmesinden memmun oldum ama " Bunlar çok sıcak tutuyor Yunhosama " dediklerinde çok utandım.

Changmin:Ray dergisini okurken kalbim çok hızlı attı.Röportajın başından beri dergiyi okuyorum.Ve dergide farklı mekanlarda fotoğrafları çekilmiş bir sürü güzel kız gördüm.Kafamda şöyle düşünce geçti " Ah ben de böyle sevimli bir kızla çıkmak istiyorum...".Yaptığınız işten zevk alıyorsunuz değil mi ? Ah sizi kıskandım!

Yunho:Sabaha karşı 3'te Changmin'den mesaj aldım ve şöyle düşündüm " Ah ondan mesaj gelmeyeli baya olmuş." ama baktığımda cep telefonu oyunu mesajıydı. Changmin'in oynadığı bu popüler oyunun mesajı beni güldürdü.Ben de ona geri cevap yolladım. " Changmin hala uyumadın mı? " Bir sürü mesaj bombardımanı ardından Changmin " Ah üzgünüm" cevabı yolladı.Bunun sevimli olduğnu düşündüm / gülüyor/

Changmin:İşten eve geldikten sonra ağır ağır duş alırım ve sonra biraz bira içerim bazen de film izlerken şarap..İşte tam o anlarda acayip mutlu hissediyorum.Kendime ait zamanım olduğunda kalbim dinlenebilir.Kore'ye dönüş yaptığımızda kar yağıyordu,karın yağışını izlemek kendimi çok yalnız hissettirdi.Kendi başıma bira içerken " Ah bir ilişkim olsun istiyorum" diye düşündüm. / güler/  (A.N : yeter ağzına vurabilirim şimdi)

Soru:Bireysel romantizm tarzınız hakkında ne  düşünüyorsunuz?

Yunho:Yakın zamanda kendi kişisel tarzmın ne olduğunu bilmediğimi farkettim.

Changmin:Anlıyorum...

Yunho:Geçmişte farklıydım,ama başımdan 2 ilişki geçti,bu yüzden ilişkide " doğru" mükemmel stil diye bir şey olduğuna inanmıyorum. " Ah bu insan iyi biri" diye düşündüğümde onun için hiç bir şey yapmıyorum. Sanırım romantizme karşı ilgim yok.





Soru:Birini bulduğunuz zaman ,o kişiye düşüncelerinizi açmak ister misiniz?

Yunho:Uzun zamandır hoşlandığım biriyse muhtemelen onunla konuşurum.Ama kişisel olarak rahatça gidip " Seni seviyorum" diyebilen bir tip değilim.Duygularım devam ediyorsa ilk o kişi bilir tabi.Ve sonra ,benim için aşkta/romantizmde en önemli şey zamanlamadır.Eğer doğru zaman değilse " Hey senden hoşlanıyorum." " Seni özledim" falan demem.Bunları bilerek o kişi benim yanımda olacak mı? Son zamanlardaki düşüncelerim bunlar / gülüyor/ 

Soru:Lütfen birbirinizin ideal tipleirni söyleyin !

Changmin:Bence Yunho'nun partneri onu okuyabilecek biri olmalı.İnatçı birisi ona yakışmaz,daha çok kibar/yumuşak biri olmalı.Mesela Yunho eşyalarını kaybettiği zaman,o kişi kibarca ona yardım edecek birisi olmalı.

Yunho:Yani benim hareketlerimi kontrol edecek biri olması gerektiğini mi kastediyorsun? 

Changmin:Evet , hatta o kişi en ufak şeylerin bile farkında olmalı,ve onu soğukkanlı bir şekilde idare etmeli ( Yunho'nun yüzüne döner) değil mi?

Yunho:Bilmem ki ! / Güler/

Changmin:Buluşacakları zaman,sadece ikisinin olması önemli tabi,ama bu kişi Yunho'nun ailesi,arkadaşları,büyük insanlarla yemek yiyebilmeli ya da sinemaya gitmeli.Eğlenceli ve anlayışlı bir kızın iyi olacağını düşünüyorum.

Yunho: Evet ben de öyle düşünüyorum.Bu sene başından itibaren düşüncelerim değişti.Sadece iki kişi olmak iyi tabi ama benim yanımdaki kişi başkalarıylada eğlenceli vakit geçirmeli.Artık olgunlaştığımı düşünüyorum.

Changmin:Ah...Yunho böyle romantizm hakkında olgunca konuşunca kendi düşüncelerimden utandım bi an.





Yunho:Ama kişiden kişiye düşünceler değişebilir bu yüzden sorun yapma.

Changmin:Ben Yunho'nun tam tersiyim,sevgimi kendiliğinden yansıtıyorum,mesela hoşuma giden biri var gidip ona "Senden hoşlanıyorum" derim.Biri olsaydı duygularımı ifade ederdim.

Yunho:Evet haklısın, birisi olursa söylersin / gülüyor/

Changmin:Günümüzde sevgiyi ,hislerini ifade etmek daha özgür hale geldi.Eğer birinden hoşlanırsam ona sadece kelimelerle değil,duygularımla ifade etmek istiyorum hislerimi.Bu benim son zamanlarda farkettiğim bir şey.Aşık olmak istememin nedenide bu zaten. / gülüyor/

Yunho:Çünkü tavırın değişti,büyüdün Changmin olgunlaştın,eğer parlak bir insanla tanışsan iyi olurdu.Changmin yakışıklı olduğu için yanındaki kişinin de ona yakışması lazım,güzel bir kız olmalı,kişiliği ise parlak.Changmin açısından bakarsak sadece ikisinin buluşması daha iyi olur.

Changmin:Son zamanlarda bir şey farkettim.Gerçekten herhangi bir şeyde " VOHA" diye tepkiler verip,aşırı heyecanlanan yüksek sesle gülen kızlardan hoşlanmıyorum.Parlak kişilik tam olarak öyle olmasa da nerede konuşacağını,güleceğini bilen kişileri severim,aynı zamanda bol bol gülmeli de.

Yunho:Aynen aynen, negatif bir kişilik olmasındansa gülümsemesini tercih ederim.

Changmin:Benim için mi ?

Yunho: Nedenini merak ediyorsan,sen negatif biri olduğun için./ güler / Ama son zamanlarda pozitifleştin, bu yüzden sana pozitif bir kızın yakışacağını düşünüyorum.

Soru:Evlilik planlarınız var mı?

Changmin:10 yıl içinde evlenmek istiyorum.

Yunho:Haklısın..Şuandan itibaren ben de 10 yıl içinde evlenmek isterim.

Kaynak:Boomjakalaka
Çeviri:Umay (@fightohoshinki) @TVXQTurkishFans

Lütfen çevirilerimizi kaynaksız kullanmayınız.


0 yorum:

Yorum Gönder