10 Şubat 2015 Salı

[VİDEO+ÇEVİRİ] Tohoshinki Asadesu'da

[VIDEO+TRANS] 150210 Tohoshinki on Asadesu




MC : Beklediğiniz için teşekkürler. Geçen hafta sonu TOHOSHINKI Fukuoka’ya geldi ve Yahoo Oku Dome da 6’sında 7’sinda ve 8’inde ,Cuma,Cumartesi ve Pazar, konser verdiler. Asa-Desu onlarla röportaj yaptı ve bize mesaj verdiler. Lütfen izleyin (Röportaj)
YH: Asa-Desu’yu izliyorsunuz, günaydın.
YH ve CM: Biz TOHOSHINKI’yiz
CM: Şubat’ın 25inde yeni single’ımız olan SAKURAMACHI’yi yayınlayacağız. Bu sezonda hayatlarına yeni bir başlangıç yapacak olan insanlar endişeli ve gergin olabilirler, ama lütfen yiğitçe/cesurca bir adım atın her zaman yaptığınız gibi.. Bu şarkı insanlara umut ve cesaret verecek.
YH: Evet. Doğru
YH: Fukuoka gerçekten güzel değil mi?
CM: Evet öyle
CM: Fukuoka tura başladığımız ilk yer ve bu durumdan çok mutluyuz.
YH: Evet. Fukuoka’daki insanlar gerçekten sıcak kalpli
CM: Evet. Evet. Evet
YH: (fanlara) Sizin TOHOSHINKI’ye ulaşan duygularınız. İkimizin de olduğu gibi çok mutluydum.
YH: Şey… Aklıma çok fazla düşünce geldi… düşünceler arasında, en önemli olanı.. her zaman… CM her zaman benim yanımdaydı ben hiçbir şey söylemesem de... Bunun için ona çok minnettarım… ve bana çok destek verdi ve onun sayesinde, burada olmam mümkün oldu. Genellikle, ona böyle şeyler söylemem çünkü biraz utanmış hissederim. Teşekkürler, sensei (CM’ye)
MC: Bu özel günde partnerinize söylemek istediğiniz herhangi bir şey var mı? Ya da partnerinize ulaştırmak istediğiniz bir şey...
YH: Ah, ben ? YH: Benden Changmin’e CM: Evet, devam edin lütfen…
YH: Evet, evet, haklısın
CM: YH’nin devam edebilmesinin sebebi ve burada olmasının sebebi, hepsinin sebebi onun yanındaydım. Sanırım… CM: Bunu gerçekten sesli söylemek istemiştim.
MC: Ve tabi ki, turlarına devam edecekler ve final Tokyo Dome’de olacak. Ama biletlerini çok iyi sattıklarından beri birkaç konser eklediler ( Tur programına ). Dome’deki ek konserler inanılmaz.
YH: Evet, evet… Teşekkürler CM: Mükemmel değil mi?
YH ve CM: Hahaha
MC: Tamamdır. Çok teşekkürler
YH: Gerçekten… CM: Kya hahaha
MC: Ahh, Changmin-san çok tatlu değil mi?! Kızardı.
MC:Evet, yüzü kırmızıya döndü. Çok tatlı!
MC: Sahnede göstermedikleri bir şeyi gösterdiler bize.. çok arkadaş canlısı… Dostluklarını hissedebiliriz.
MC: Evet… Doğru… Katılıyorum MC: Dome turu bu sefer Fukuoka’dan başladı. MC: Evet, öyle
MC: (TOHOSHINKI’ye) Sizi bekleyeceğiz.
MC: Yahoo Oku Dome’deki üç günlerini hayranlarıyla birlikte doldurdular! MC: Yahoo Oku Dome’nin komşularında trafik sıkışıklılıkları oldu.
MC: Bu hafta sonu inanılmazdı… Ama tur Nisan’ın 2’sindeki Tokyo Dome’ye kadar devam ediyor. Yeni singleları SAKURAMICHI’yi Şubat’ın 25’inde yayınlayacaklar. Millet bir kontrol edin lütfen.
MC: (TOHOSHINKI’ye) Lütfen bizi ziyaret edin 
Kaynak:
beriko0214+yukichi_tvxq+dbsknights
Çeviri:Bihter@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder