14 Şubat 2015 Cumartesi

[Röportaj] TVXQ Frau 2015 Mart Sayısı




" TOHOSHINKI,dosdoğru iki kahraman"
( Çevirmen notu: Direk çevirisi bu şekilde,ancak Japonca'dan İngilizce'ye çeviren kişinin anladığına göre dergide, *dosdoğru* kelimesi ile hayallerine ve dileklerine odaklanmış kişi anlamında kullanılmış )

Kahramanlar gerçekten var.Bu iki kişi bize kahramanların olduğunu inandırdı. TVXQ'nun 5.kez Frau dergisine konuk oluşu bu. Onların hedefe kilitlenmiş bakışı,düzgün vücutları ,güzel yüzleri.. daha fazlasını söylersek sahnede taşan karizmaları... Onların bu kahramanca karakterleri nereden gelmiş olabilir? Ve kahraman olarak düşündükleri kişiler kimler?


Soru:Çocukluk kahramanınız kimdi?

Yunho:Çocukken sık sık izlediğim kahramanım Batman'di. Acayip havalı bir şeydi. Genelde siyahın eşlik ettiği koyu tonlarındaki şeylere bayılırdım.Ayrıca araba sürmesi falan.

Changmin:Benim de.Küçükken ben de Batman'i izlemeye bayılırdım.Sevmemin nedeni Yunho'nunkiyle aynı.İzlerken ben de böyle harika bir araba almak istiyorum diye düşünürdüm.Kahraman olup olmamak önemli değil,öyle büyük bir araba sürebilsem harika olurdu.Hala hayatımda bir kez öyle araba sürebilmeyi istiyorum.


Soru:Şimdiki kahramanlarınız kim?

Changmin:Şuanda düşündüğüm tek kahraman Iron Man'den başkası değil.Aslında sanırım Tony Stark'ı Iron Man'den daha fazla seviyorum.Zengin biri,şirketin başkanı..bir sürü de arabası var.Hayallerimdeki adam ( güler).Buna ek olarak dünyayı kurtarıyor ve bir kahraman olarak da çok çalışıyor.Ama sadece havalı olmaya çalışmıyor...Onun zayıf taraflarını görebilmemizi de seviyorum.Normal bir insan olarak oldukça havalı iken aynı zamanda dünyayı kurtarmak için mücadele eden bir kahraman olarak daha da havalı .

Yunho:Kahraman kelimesinin anlamını şimdi anlayabildiğim için kahramanım da değişti.Benim kahramanım Edison.Bir çok buluşu ve icadıyla modern teknolojinin temeli olduğuna inanıyorum.Son zamanlarda bir şeyler oluşturmak için kendimi zorladım.Bir sanatçı olarak kahramanımsa Michael Jackson.Bir gün ben de onun gibi bir sanatçı olabilmeyi çok istiyorum.

Soru:Kahraman düşündüğünüzde onu hangi renkte düşünürsünüz?

Yunho:Ben sarı.Kişisel olarak kırmızı ya da mavi rengini sevsem de ,bir kahraman için sarı renginin uygun olduğunu düşünmüşümdür.Sarı genellikle göze çarpan bir renk olmasa da,gerektiğinde parlar ve parlatır.Sarı için böyle bir izlenimim var.

Changmin:Nedense kahramanlar kırmızı giyinir gibi bir izlenimim var.Açıklamam gerekirse favorim olan Iron Man'de kırmızı giyiniyor.Örümcek Adam,Super Man falan da öyle.Bu nedenle benim için kırmızı.Super Man'i de seviyorum,çünkü kız arkadaşı çok sevimli (güler)






Soru:Sen ve partnerin hakkında konuşacak olursak? (Kahramanlık konusunda )

Yunho: Şuanda sahneye çıkmış olsak farklı bir bilinmeyen güçle dolarız.Sadece Changmin için değil benim içinde geçerli bu.İşte o anda,kahramanlara benzeriz.On binlerce seyirci önünde,dans edip şarkı söyleyip,onlarla sohbet ederek herkesi birleştiren liderler oluruz. Changmin ve benim için kahramanlığın bu olduğunu düşünüyorum.Buna ek olarak,Changmin kafasında bir şey ayarladığında farklı bir karizması olur.Yani ikinci bir düşünceye yer vermeden kafasında ayarladığı şeye yoğunlaşır ve onu gerçekleştirmeye çalışır.Bu da sanırım Changmin'in kahraman yönünün bir parçası.

Changmin:Yunho bazı zamanlar tam bir kahraman gibi ve o anlarda " Bu hiç adil değil" diye hissederim.Mesela birlikte çalıştığımız bir anda bırakıp dışarı çıkma gücüne/cesaretine sahiptir.Hatta kendine ait özel zamanlarında da.Ben ünlü olduğumuzu söylemeye utanıyorum ama zaten insanlar bizi tanıyor.Yunho çalışırken ya da kendine ait özel zamanında pat dışarı çıkıveriyor.Ayrıca sorunları çözme yöntemi de biraz farklı.Onun bu şekilde davranışı bana küçükken izlediğim kahramanları hatırlatıyor. 




Soru:İdeal karşılaşma ve ayrılma hakkında düşünceleriniz nedir? (A.N Bu nasıl soru be)

Changmin: İdeal ayrılma ya da karşılaşma tarzı şeyler üzerinde düşünmedim hiç.(A.N: aferin koçum) İdeal olarak adlandırabileceğimiz şeyler değil bunlar.Yani kendiliğinden doğal gerçekleşir. "Su akar yolunu bulur" çok klişe gelebilir ama en ideali ve gerçekçisi budur.Ayrılık hakkında özel bir kaç şey söyleyecek olursam; ayrılığın her türlüsü kötü, sevgiliniz,aileniz ya da arkadaşınız.Kimden ayrılırsanız ayrılın eğlenceli değildir.Yani ideal ayrılık diye bir şeyin var olduğuna inanmıyorum.

Yunho:Basitçe Changminle aynı düşüncelere sahibim.Ayrılma konusunda da her şey olacağına varıyor.Birinden ayrılırken karşındakine gülümseyip onun iyiliği için dua etmek en iyisi.Eğer bunu yapabilirsen o ayrılığın yeni bir karşılaşmayla sonuçlanacağına inanıyorum.Birinden ayrılırken üzgün hissederek ettiğin iyi duanın enerji verip güçlendireceğini düşünüyorum.


Soru:Çoktan 10 yıl geçti ,geçmişe dönüp 10 yıla bakarsanız?

Yunho:Bu 10 yılda değiştiğimi düşünüyorum.Başlangıçta kendime karşı kabaydım ve kendimi çok zorluyordum.Şimdi hala sahnede acılara katlanabiliyorum ama tamamen neye odaklanmam gerektiğini ve biraz daha kolay bir şekilde bunları gerçekleştirmem gerektiğini düşünüyorum.Geçmişte eğer planladığım bir şey düzgün gitmediyse,kendimle mücadele edip iç güdüsel olarak geriliyordum.Ama şimdi bu konuda biraz daha farklıyım , " Unutma,her şey düzelir" diyorum.Hala alışkanlığımı devam ettiriyorum ve kendime mektup yazıyorum.

Changmin: Geçmişe baktığımda,konuşmaktan çok dans edip şarkı söylemeye daha odaklandım.Geçmişte elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordum ama daha aktif konumda olmak için kendimi değiştirdim.Ve şuanda içimdeki duygu ve düşüncelerimi daha iyi ifade edebildiğimi düşünüyorum.Bu nedenle işimde de çok daha çok eğlenmeye başladım.Geçmişte sadece işimi yapmaya odaklıydım,şimdi ise daha geniş çapta düşünüyorum.Sanırım biraz olgunlaştım ve nefes alıyorum.Tabiki iş yerinde biraz stresli hissediyorum ama bu stresten zevk alıyorum.Stresimi atabilme yolunu buldum.Ne olursa olsun işimden zevk alabilmem gerektiğini düşünüyorum..

Kaynak:beriko0214 , tvxqdrip

Çeviri:Umay(@fightohoshinki ) @TVXQTurkishFans



0 yorum:

Yorum Gönder