16 Şubat 2015 Pazartesi

[Röportaj] Changmin Cosmopolitan 2014 Röportajı


Changmin Bali'ye ilk kez geldiğini söyledi.Geçtiğimiz 10 yıl içinde 1 milyondan fazla kişinin katıldığı fandoma hükmeden,tüm dünyayı ele geçirmiş Kpop'ın yıldızından bu sözleri duymak biraz abes geldi.Hatta havaalanından başlayarak tüm yol boyunca Changmin aynı cümleri tekrar edip durdu ; " Bu harika,burası harika" .Bali'de geçirdiği 5 gün ve 3 gecelik tatilinde Changmin titizlikle kendini tedavi etti.





*Soru:Son zamanlarda faliyetleriniz azaldı.Bu süre zarfında neler yaptın?


Changmin:Yeni yılın ilk günüyle Kore'de çalışmalarımıza başladık,bu yüzden mutluydum. Something ve Spellbound'u hatırlıyorsunuz gençler değil mi?Nisan ayında Japonya'da ülke çapında tura başladık ve kısa süre önce tamamlandı,biraz dinlenmeye başladım.Yunho hyung dizi çekimleriyle meşgulken,boş zamanım oldu ve Bali'ye güç toplamaya geldim.

*Soru :Günlük hayatına dönecek olursak,yine meşgulsün değil mi? Bu yılın ikinci yarısında özel planların olduğunu söyledin,hayranların çok meraklanıyor gibi.

Changmin:Yılın ikinci yarısında SMTOWN konserleri ile Asya çapındaki hayranlarımızla buluşacağız.Herkese farklı bir yüzümüzü göstermek için planlarımız var.Lütfen beklemede kalın. ( Boy's Day sanırım :p )

*Soru:Bali fotoğraflarında oldukça farklı bir karizma vardı?

Changmin: Fotoğraf çekiminin başından beri kulağımda " doğallık,doğal ol" kelimeleri yankılanıyordu.Kafama "doğal ol" düşüncesini kazımaya çalıştım.Hatta bu yüzden hala kulağımda " Biraz sertliğini göster" cümlesi yankılanıyor.Bilinçaltıma gerginlik işlemiş gibi hissettim.

*Soru:Aslında biraz hatta daha fazla çok çok fazla doğal Shim Changmin'i görmek istedik.Hahaha

Chagmin:Ne yapabiliyorsam elimden geldiğince yaptım.Haha.Aslında o kadar sert bir insan değilim.Makyaj yapmadıysam ya da traşsızsam tamamdır.Ben doğal görünüşe sahip bir insanım ama insanlar benimle aynı fikirde değil galiba.Ayrıca Bali'de ilk kez bulunmama rağmen,doğayla iç içe olmanın verdiği his harikaydı.İyi bir zamanda gelmişiz,rüzgarın hafif esintisine, ağaçların ahengine şahit olduk.






*Soru:Bu kadar kalabalık bir fan topluluğunun içinde Changmin'in hala ışıl ışıl ve masum duruyor.


Changmin:Geçmişte " eğer yaşıtlarınla beraber olursan yüzün eskir " diye bir şey duymuştum.Bu yüzden uzun bir süredir şuanda olduğu gibi yüzümün durduğunu düşünüyorum.hahahah.Ama geçen yılki fotoğraflarımla şimdikilere baktığınızda bile büyük fark görebilirsiniz.Tabiki ben de " Ah ben de yaşlanıyorum" diye düşünüyorum.Dış görünüş zamanla değişir değil mi? Bu konuda yapabileceğim bir şey olmamasına rağmen,aklımın el verdiği ölçüde düzeltmeye ve şekillendirmeye çalışıyorum.

*Soru:Zirvedeki sanatçılardan biri olarak kendini ilgi çekici bulduğun zamanlar oluyor mu?

Chagmin:Eğer sanatçı olmasaydım muhtemelen normal standartlarda yaşayan biri olurdum.Çok tesadüfi bir şekilde ses seçmelerine katıldım ve şimdi bu konu hakkında " Her şey yüce bir güç tarafından kontrol ediliyor" diye düşünüyorum.Arkadaşlarımla birlikte normal bir şekilde yaşamak kötü olmasa da sanatçı olarak yaşadıklarım ve büyüleyici bir çok şeyden zevk aldığım için minnettar hissediyorum.Çünkü o gün seçilemeseydim, bu zevki tatmam mümkün olmayacaktı.Aslında Bali'ye geldiğim içinde çok mutlu ve müteşekkirim.

*Soru:Bunların yanı sıra hiç bir skandala karışmadın ya da ilişki dedikodun çıkmadı.

Changmin: Hiç bir şey yapmadan nasıl karışabilirim ki.İçmeye gittiğimde bile laf söyleyen bir sürü insan vardı.Bu nedenle sadece gülümseyip yoluma devam etmekten başka seçenek yoktu.Meslektaşım bir abi bana şunları söylemişti " Yanlış bir şey yapmadığında ya da olduğunda,yöneticiler ve ünlüler koşulsuz özür dilerler. Bu nedenle ayarını bilmen lazım. " Bu sözler gerçekten doğru.Şuanda bile, agresifleşip sorun çıkaracak  insanlarla karşılaşsam  bile tedirgin olmuyor ve modumu düşürmüyorum.






*Soru:Kişiliğiniz dikkat çekmeye çalışmatan çok minnetini ifade etme yönünde şekillenmiş görünüyor.

Changmin: Biraz öyle.Başta kendime değer vermiyordum.Çünkü göze çarpan insanlar arasında gölgede kalmıştım,dikkat çekmek kolay değildir.Artık zaman geçti,aç gözlülük ya da hırs aşırı miktarda değil ve ben gücümü bunlardan almadığımı düşünüyorum.Normal bir  toplum hayatı yaşasam da öyle olacağını düşünüyorum.

*Soru:Eğer şans yakalamayıp şarkıcı olmasaydın,denemek istediğin başka bir şey var mı?

Changmin:Gençken hayalim vardı,kesinlikle spor muhabiri olmak istiyordum.Biliyorsunuz gerçekten beyzbolu seviyorum.Ülkemde rahatça biramı içip beyzbol maçı izleyebilmem mümkün değil.Beyzbol maçı izlemek için LA'a gitmeyi istiyorum. 


*Soru:İnsanlar bir şeye odaklandığında tek yönlü düşünürler.Görünen o ki Changmin'de hala ışıl ışıl bir gençlik yaşıyor.Bunun bir sırrı var mı? 

Changmin:Tabiki,başınıza çok farklı şeyler gelebilir,bir sürü insanla yüz yüze geliyoruz,incinebiliriz.Ama öyle olsa bile son 5-6 yıldır ağlarken ya da depresyondayken içki içmedim.Daima içerken eğlendim.Arkadaşlarım Super Junior'dan Kyuhyun ve SHINee'den Minho ile ortak noktamız da bu galiba.
Soru:Fanların ve şirketini hayal kırıklığına uğratmamak adına çalışıyorsun,bu konuda da bir çok şey yaptın.

Changmin: Fanlar hayran oldukları ünlüleri aşık olduğu kişi gibi görürler bilirsiniz, çoğu da " birisiyle çıkarsan çık,ama gizli olsun" diye düşünceye sahiptir.Özür dilemek bu insanların beklentilerini kırar. Her ne kadar insanların ne düşündüğü önemli olmasa da ,onların benim kişisel hayatımı kısıtladığı da bir gerçek.Ama bu insanlar olmasa ben de varolmazdım diye düşünüyorum.Ve şirketimede bana bu fırsatları oluşturduğu için şükrediyorum.Gerçekte grup olarak TVXQ çok zor şeyler atlatırken ben de kendimden taviz verdim.Ancak şirketimiz ne olursa olsun bize bu zamana kadar her türlü imkanı oluşturdu ve bu güne gelmemizi sağladı.Fanlarıma da ,şirketime de,beni var ettikleri için şükrediyorum.


*Soru :Oyunculuğa devam edeceksin değil mi?

Changmin: Evet elbette.Daha çok çalışmam gerek.Aslında gelecekteki şeyler için iddiaalı plan yapan biri değilimdir.Profesyonel ve tam bir aktör değilim fakat yetersizliklerle dolu olmama rağmen mücadele etmek için çalışıyorum.Aslında TVXQ'nun oluşturduğu görüntü son derece güçlü.Nasıl bunu silebilirim ki? Benim var oluşum bu konumda oluşumun tek nedeni de o.


*Soru:Bu röportaj Changmin'de yeni bir ışık keşfememizi sağladı.

Changmin:Ben de sıradan bir erkeğim.Normal bir erkek nelerden hoşlanıyorsa ben de öyleyim. Ama başka bir şekilde söyleyecek olursam " Birilerinin kıskanacağı  bir işi yapıyorum." Bir şekilde kabul ettim ve zevkini çıkarıyorum.

Herkese benimde darmadağın olduğum bir tarafım olduğunu göstermek isterim.Sadece yakışıklı olan biri ne olursa olsun yakışıklı olmaya devam ederse bu sıkıcı olmaz mı? Görünen o ki hayranlarımda farklı yönlerimi görmek istiyor. Gelecekte daha yakışıklı ,daha doğal olan Changmin'in yeni yönlerini sergilemek istiyorum.


Kaynak:mug_ping
Çeviri:Umay(@fightohoshinki) @TVXQTurkishFans
Lütfen kaynaksız hiçbir yerde paylaşmayınız !





0 yorum:

Yorum Gönder