8 Temmuz 2015 Çarşamba

[Çeviri/Haber Derlemesi] Yunho I Order You Dizisi Basın Konferansında

[Trans/News] Yunho at I Order You Press Conference

English





SBS'in yeni mini dizisi I Order You'nun basın konferansı 29 haziran tarihinde Seul'deki SBS Binasında gerçekleştirildi. Jung Yunho, Kim Ga-eun, Jang Seung-jo, Goo Jae-yi, Jo Yoon-woo, Baek Jong-won ve tüm yapım ekibi dizi tanıtımına katıldı.

I Order You dizisi kendisiyle aynı ismi taşıyan bir webtoondan üretildi.Dizi Yunho tarafından canlandırılan Yakışıklı Şef Guk Dae ve Kim Ga Eun tarafından canlandırılan Song Ah arasındaki aşkı anlatacak.Dizi öğle yemeği kutusu hazırlamada uzmanlaşmış FLada isimli restorantta geçiyor.Jung Yunho dizideki şık,seçici ve ilkeli aşçıyı canlandıran Guk Dae rolünde.

"Yönetmenle yaptığım uzun süren görüşmeden sonra bu diziye katılmam gerektiğine karar verdim.Yönetmenimizin insani tarafı beni kazandı.Bu dizinin iyi yapılmış bir dizi olacağına inandım." diyen Jung Yunho sözlerine "Ne yazık ki dürüst olmak gerekirse yemek pişirme konusunda iyi değilim.Ancak bu dizi yemek pişirme hakkında olduğu için,içinde yemek pişirme sevgisi barındıran bu hikayenin ilginç olacağını düşündüm.Üstelik bana benzemeyen Guk Dae'nin kişiliği de beni kendine çekti." diye sözlerine devam etti.

Yunho daha sonra karakterini açıkladı."Guk Dae soğuk,seçici biri gibi görünebilir fakat prensip sahibi biri ve çok yumuşak huylu,saf bir ruhu var.İzleyicilere onun bu yönünü sergilemek için heyecanlanıyorum."

Şef rolü için hazırlanıp hazırlanmadığı sorulduğunda ; "Hayran toplantılarımızda bir kaç kez yemek pişirmişliğim var,sebze dilimleme de oldukça iyi olduğumu söyleyebilirim sanırım." diye yanıt verdi . "Profesyonel ve gerçekçi bakmak gerek biliyorum.Yönetmenim ve bana yardımcı olan kişiler sayesinde daha iyiyim,onlara teşekkür ederim." dedi.

 



Bu arada TVXQ hayranları TVXQ üyelerinin her ikisini de TV de görmeleri mümkün olacak. Yunho'nun grup arkadaşı Changmin'in rol aldığı dizi Geceye Yürüyen Bilgin 'de yakın zamanda yayımlanacak.

"İkimizde bir süreliğine ve aynı zamanda, oyunculuğa yöneldik.TVXQ promosyonları için bir araya geldiğimizde ,bol bol konuştuk ve birbirimize destek verdik.Benim dizim romantik komedi olduğundan ben daha neşeli olmaya çalışırken,Changmin prens rolünde olacağı için daha erkeksi ve karizmatik durmaya çalışıyor." dedi.

Yunho aynı gün pişirme becerisini de sergiledi."Yosun çorbası pişirmeyi biliyorum.Diziye hazırlanırken makarna yapmayı da öğrendim.Evde yemek yaparak vakit harcamayı eğlenceli buluyorum." dedi.

"Şu sıralar yemek programları izliyorum.Aşçılardan yemek pişirmeyi öğrenmeye çalışıyorum.Bu arada hayatımda ilk kez yemek programı izledim.O kadar ilginçti ki.Yemek sadece malzemeden değil,aşçının tutku ve samimiyetinden oluşuyor." dedi çiçeği burnunda şef.

Jung Yunho orduya katılmadan önce son projesi olarak bu diziyi seçti.21 temmuzda askere gidecek.

"Kararımı vermeden önce çok endişeliydim.Askerlik görevimi aktif olarak yapacağım.Askerlik konusunda baskı hissederken beni kucaklayıp destek veren ekibe teşekkür ediyorum.Beni destekleyici dostane bir atmosfer oluşturdular.Onların çabaları beni gerçekten iyi hissettirdi.Dizinin sonunu izleyemeden ayrılacağım ,bu biraz hüzünlü olacak.Yönetmenim bana CD yollayacak ve orada izleyeceğim." diye konuşmasına devam etti.


Kaynak:getitk
Çeviri:Umay(@fightohoshinki ) @TVXQTurkishFans
Lütfen çevirilerimizi kaynaksız paylaşmayınız

0 yorum:

Yorum Gönder