21 Temmuz 2015 Salı

[Çeviri/Resmi Site] Yunho'nun Askerlik Öncesi Resmi Siteye Bıraktığı Mesaj

English




~~ Cassiopeia , Bigeast ve Tüm hayranlarıma~~


 " Millet ~♬  Merhaba,ben Yunho


Sonunda orduya katılıyorum ~♬

Belki de siz bu mektubu okurken ben çoktan eğitimlere başlamış olacağım??

Şuanda,bu mektubu,arkadaşlarım ve ailemle veda partisi yaptıktan sonra evimde yazıyorum...

Birlikte zorlu,güzel,mutlu zamanlar geçirdik  ve sonunda da böyle bir gün geldi çattı ^_^

Öğrenciyken askere gideceğim zamanları düşünürdüm...(Şimdi 30 oldum değil mi? )

Geriye dönüp baktığımda bir çok şey için üzgünüm ^_^* 

Dürüst olmak gerekirse...Gitmeden önce sizlere elveda demek istedim ama aslında U Know Yunho olarak değil de Jung Yunho olarak büyümek ve yeniden başlangıç yapmak istedim,yolun başında sanatçı olma hayalim olduğundaki gibi sessizce askere gitmeye karar verdim.

Ve ayrıca sizin yüzünüzü görünce zayıf düşerim diye korktum...

Her zaman kendi çapımda sıkı çalıştım,söz konusu askerlik olduğunda da daha güvenilir ve müthiş biri olacağım !

Şuana kadar beni desteklediğiniz için teşekkür ederim...Lütfen şu dakikadan itibaren beni desteklemeye devam edin...Söz veriyorum bir gün yine sahnede görüşeceğiz...

Yine... buluşacağız ^_^*

Sizi seviyorum..

-U Know- "

Kaynak:Smtown,mystaryunho,tvxqturkishfans

Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder