7 Temmuz 2015 Salı

[HABER] TVXQ'dan Changmin Grup Arkadaşı Yunho'nun Orduya Katılması Hakkındaki Düşüncelerini Paylaştı

[News] 150707 TVXQ’s Changmin Shares His Thoughts on Bandmate Yunho’s Impending Enlistment

English 


MBC'nin çarşamba perşembe dizisi Geceye Yürüyen Bilgin'de oynayan TVXQ üyesi Changmin,21 temmuzda orduya katılacak olan grup arkadaşı Yunho hakkında konuştu.

 Dizinin 7 Temmuz tarihinde gerçekleşen basın konferansında,Changmin " Dün Japonya'da tek başıma performans sergiledim.Çok boş hissettim.Biraz hüzünlüydü ve onu da özledim.Ama hala görevimi yerine getirmem gerekiyor.Bu yüzden sıkı çalıştım." dedi.

Sözlerine "Şarkıcı olduğumuz için birlikte olduğumuzda güvende hissediyoruz.En kısa zamanda birlikte sahnede olmayı umuyorum.Yunho askere katılmadan önceki zamanında çok meşgul olacak,eğer zaman olursa,onunla yemeğe gitmeyi düşünüyorum,ya da telefonla uzunca sohbet etmek isterim." dedi.

Bu arada,Changmin 6 Temmuzda tek başına katılıp,performans sergilediği SMTOWN konserinde buna benzer duygularını " Yakın zamanda iki üyeli TVXQ olarak geri döneceğiz.Bu bir sözdür." diyerek paylaştı.


Kaynak:soompi,tvxqexpress
Çeviri:Umay(@fightohoshinki ) @TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder