2 Temmuz 2015 Perşembe

[HABER] Yunho Neden I Order You'yu Seçtiği,Yemek Pişirme Becerisi ve Changmin'e Desteği Hakkında Konuştu

[News] 150629 Yunho on Why He Chose “I Order You”, Talked about his Cooking Skills and Showed Support for Changmin

English
 

TVXQ'dan Yunho askere gitmeden önce neden I Order You dizisini tercih ettiğini açıkladı.

29 Haziran tarihinde gerçekleşen I Order You basın konferansında,Şef Geok Dae karakterini canlandıran Yunho, " Dizi teklifi geldiğinde,yönetmenle baya konuştum,ilk olarak onun insancıl tarafı beni kendine çekti,bu yüzden bu dizide yer almaya karar verdim." dedi.

Ayrıca " Harika bir aşçı değilim,ama bu dizi yemek pişirmenin yanında bir aşk hikayesi de içeriyor.Ayrıca Guk Dae'nin kişiliği bende olmayan şeyleri içeriyor.Bu özelliği beni kendine çekti ve bu diziyi seçtim." dedi.

Yemek pişirme becerisinin dizi ile gelişip gelişmediği sorulduğunda,Yunho ; " Başlangıçta iyi bir aşçı değildim.Diziye hazırlanırken güvenli bir şekilde nasıl sebze doğranır onu öğrendim.Yosun çorbası yapmayı biliyordum,burada vongole makarna yaptım.Başka da bir şeyde iyi değilim.Yemek pişirmek için biçilmiş kaftan olduğumu sanmıyorum. " diye sözlerine devam etti.

Yunho şu sıralar dizi çekimleri ile meşgul olan grup arkadaşı Changmin'den de bahsetti." Changmin şu sıralar MBC'nin dizisi Geceye Yürüyen Bilgin çekimleri ile meşgul. Çekimlerimiz sırasında TVXQ 'nun programı olduğu zamanlarda birbirimizi destekliyoruz.Ben romantik komedi dizi çekiyorum ama Changmin prens rolünde olduğu için ona göre daha çok eğleniyorum o biraz daha ciddi." dedi.

Bu arada FLada isimli yerde çekilen I Order You dizisi 5 temmuzda sosyal sitelere yayımlanmaya başlayacak.

Kaynak:soompi,tvxqexpress
Çeviri:Umay(@fightohoshinki ) @TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder