14 Ağustos 2014 Perşembe

[Çeviri] "Catch Me Seul'de Konseri" DVD'sinde TVXQ'nun Kapanış Konuşması


Yunho:
Evet, bununla birlikte TVXQ'nun "Catch Me in Seoul" Dünya turu konserleri tamamen sona ermiş oldu. Bugün, son ana kadar herkesle geçirdiğimiz güzel anıların herbirini sevgi ile hatırlayacağım.Bu her zaman söylediğim bir şey olmasına rağmen bugün için herkese çok minnettarım. Bugün ben gerçekten çok ama çok mutluydum. Gerçekten çok teşekkür ederim!... Ve millet, daha yukardaikler!! (Sizler de) bugün gerçekten çok iyiydiniz. (Konser alanında gezdiren) Araca bindiğim zaman bir bir hepinizin gözlerinin içine baktım. Bu 2. gün olduğundan ötürü daha güçlüyüz. Gerçekten çok yorgundum. Ama bir bir hepinizin bakışları... bunu asla unutmayacağım!!
Sizler her zaman bizim yanımızda olacaksınız, değil mi? Bu sözler çok gerçekçi değil mi? Onlara inanmamda sorun yok değil mi? Aptal olduğum için inanacağım.

[Always Beside You pankartındaki sözlere ithafen söylüyor.]

Changmin:
Gerçekten de geçen 4 yıl içerisinde daha öncesinden bu kadar sevilmeliydik. Başka biriyle aynı canlı performansta uyumu sağlayıp nefes almak... Bu olanağı çok geç yarattığımız için çok üzgünüm. Ayrıca gelecekte ben de çok sıkı çalışacağım ve çaba göstereceğim. Böylece herkesle daha çok yakın olacağım. Teşekkür ederim!

[cr: sliysss]
photo cr as tagged
İngilizce: mug_ping
Türkçe: Burçak@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder