13 Ağustos 2014 Çarşamba

[ÇEVİRİ] JYJ'den Yoochun TVXQ'dan Ayrıldıktan Yıllar Sonra Düşüncelerini Açıkladı

[TRANS] JYJ’s Yoochun Reflects on the Years After the Split of TVXQ

English 


JYJ üyesi Yoochun geçenlerde piyasaya sürülen filmi ''Sea Fog'' promosyonları için medya kuruluşu StarIn ile bir röportaj yaptı.Röportaj sırasında ayrıldığı eski grubu TVXQ hakkında düşüncelerini paylaşılması istendi.

Eski grubundan ayrıldıktan sonra faaliyetlerini değerlendirmesi istendiğinde Yoochun : "Mutluydum.Ama zaman geçtikçe bazı düşünceler değişti.Kendi hayatlarımız için hepimiz farklı yollar seçtik ve içimde hiç bir şeye karşı nefret kalmadı.Herkesin mutlu olmasını diliyorum" dedi.

Ayrıca Yoochun TVXQ üyesi Yunho'nun yer aldığı pazartesi-salı dizisi Gece Bekçileri Günlüğü için de " Yunho'nun dizisini bekliyorum" dedi.

İdol/aktör sonra sözlerine " Hepimizin başarıyı bulmasını diliyorum.Ne zaman olur bilmiyorum ama eğer gelecekte bir araya gelip soju içebilirsek güzel olur" şeklinde devam etti.

Kaynak:Soompi,DBSKNights
Çeviri:UMAY ( @fightohoshinki ) @TVXQTurkishFans
-Lütfen paylaşımlarımızdan kaynaksız yararlanmayın-

2 yorum:

  1. Kendi iç hesaplaşmalarinizi bitirdiyseniz ne mutlu size. Bu açıklamalarla bizi ne mutlu ettin Chunnie <3 Zamanı gelmişti artık :P
    Çeviri için teşekkürler Umaycim ^^

    YanıtlaSil
  2. Umarım soju icmekten fazlasını yaparsınız beraber...

    YanıtlaSil