18 Ocak 2014 Cumartesi

[HABER] 10.Yıl Dönümünü Kutlarken,U Know Yunho ''Gwiyomi Oyuncusuna'' Dönüştü

[NEWS] 140115 Celebrating His 10th Anniversary, U-Know Yunho Takes On The ‘Gwiyomi Player'

English




İdol grup TVXQ üyesi Yunho Gwiyomi oyuncusuna dönüştü.

14 Ocak tarihinde Yunho , MBC'nin Radyosu Shim Shim Tapa'ya konuk oldu , esprili ve çekici halini sergiledi.

Radyo DJ'i Shindong'un isteği üzerine Yunho Gwiyomi yaptı.

Yunho bu zamana kadar hayranlarını hep reddettiği için yapmak istemediğini söyledi ancak gelen yoğun istek üzerine dayanamadı ve birazcık yaptı.''Tek başıma geldim bu yüzden birazcık deneyeceğim.'' dedi.

Ayrıca radyoda konuşurken Yunho '' Something albümü faaliyetlerini en iyi şekilde yapmaya çalışacağız, ve ek olarak ben mümkün olursa oyunculuk kariyerime devam etmek istiyorum'' da dedi.


Kaynak:dongbangdata
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

videoyu izlemek isterseniz bonus :


1 yorum:

  1. Ne yani seni tutan ChaMi'miydi ki tek başına geldim,bu yüzden yapabilirim diyorsun :D Haaaa anladım ChaMi'nin yanında şirin olamam diyorsun :D E doğru, O,şirinlik abidesi,sen, karizma abidesi <3

    YanıtlaSil