18 Ocak 2014 Cumartesi

[HABER] U Know Yunho Jeon Ji Hyun Hakkında Konuştu '' Onu Dizide İzlediğim Zaman Kalbim Hızlı Hızlı Atıyor''

[NEWS] 140113 U-Know Yunho Talks About Jeon Ji Hyun, “My Heart Was Racing When I Watched Her Drama”

English




Yunho ‘You, Who Came From the Stars’ dizisinde Jeon Ji Hyun'u gördüğü zamanki duygularını açıkladı.

TVXQ üyesi Yunho geçenlerde Lee Sora'nın radyo programına katıldı.

O gün Yunho'ya '' Ji Hyun senin hala ideal tipin mi '' sorusu soruldu. Yunho
'' Onu  ‘You, Who Came From the Stars’ dizisinde izledim. 'My Sassy Girl' de ilk görüşümü hatırladım.O zamandan beri hiç değişmedi.Onun oyunculuğunu gerçekten beğeniyorum.Kalbimi hızlandırıyor'' dedi.

 Kim Sung Ryeong ile ilgili ise '' O dışardan havalı görünebilir ama herkese karşı şevkat ve sevgi besler.Heirs'i de bitirdi.Nereye giderse gitsin başarılı olacağını düşünüyorum'' dedi.

Kaynak:dongbangdata
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

2 yorum:

  1. hala Ji Hyun hayranlığı devam ediyor ha vay be :O En azından bizim halimizden anlayosun liderim :D

    YanıtlaSil
  2. Ben konuşuyorum sandım. Jun Ji Hyun'u ilk My Sassy Girl'le tanıdım ve You, who came from the Stars'ı da onun için izliyorum. :D
    Yunho, bir ihtimal ruh ikizi olabilir miyiz? Geçen en sevdiğim bayan soloistlerden Younha'yı sevdiğini söylemiştin.^^

    YanıtlaSil