18 Ocak 2014 Cumartesi

[HABER] U Know Yunho İlk Öpücüğü Hakkında Konuştu [NEWS] 140113 U-Know Yunho Talks About His First Kiss




TVXQ'dan Yunho ilk öpücüğünün nasıl olduğunu açıkladı.

TVXQ üyesi Yunho geçtiğimiz günlerde  KBS Cool FM’s ‘Lee Sora’s K-pop Plaza' Radyonun özel konuklarından oldu.

O gün DJ Lee Sora Yunho'ya ''İlk öpücüğün ne zamandı ? '' diye bir soru yöneltti.Yunho  ''İlk öpücüğüm dudağımdan ve yanağımdan oldu.Lisedeykendi. '' dedi.
Ardından sözlerine şöyle devam etti.''Olay gerçekleştiğinde yaslanmış uyuyordum bu yüzden çok şaşırdım.Gerçek bir adam gibi davranmayı denedim çünkü çıkmak nasıl bir şey o zamanlar bilmiyordum.Daha fazla kişiyle çıktıkça nasıl sevecen biri olunur öğrendim.'' dedi.

DJ Lee Sora ''Belkide sen bir adam gibi göründüğün için ilk onlar seni öpmüştür'' diye bir yorumda bulundu ve Yunho'da gülerek ''Belkide.bir adam gibi göründüğümden onlar ilk öpmüştür'' diye yanıtladı.

İnternet kullanıcıları Yunho'nun ilk öpücüğü hakkında şu yorumları yaptılar. '' Eğer ben de o kızlardan biri olsaydım, ben de ilk öperdim'' ''Merak ettim o kız kim ? '' ''Yunho şaşırmış olmalı ''

Kaynak:dongbangdata
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

2 yorum:

  1. uyuyorken mi oldu yani :O Nasıl kızlar var dünyada ya çok garip..

    YanıtlaSil
  2. ilk öpücükten ziyade asıl ben çıktığı kişi sayısına takıldım bu kadar çok mu yaaaaaa Y.Y

    YanıtlaSil