18 Ocak 2014 Cumartesi

[HABER] Yunho '' 10.Yıl Dönümümüzdeyiz,Aşk Hayatımdan Çok İşime Odaklandım '' Dedi

[TRANS] 140113 U-Know Yunho Says, “It’s Our 10th Anniversary, I’m Focusing More On My Work Than My Love Life”

English




U Know YUnho aşk hayatındansa çalışma hayatına daha önem verdiğine inandığını söyleydi.



13 Ocakta TVXQ üyesi Yunho  KBS 2FM’in ‘Lee Sora’s K-pop Plaza’ radyo programına katıldı. '' 10.Yıl Dönüme özel albümümüz yayınlandı.Aşktan çok işime odaklanıyorum'' dedi.


Yunho programda tanışmak istediği birine nasıl yaklaştığından bahsetti.

''Sırnaşmada o kadar iyi değilim, ya seni seviyorum derim ya da beni seviyor musun, ya da duygularımı bir mektupta belirtirim.her zmaan işe yaramayabilir ama beni reddeden insanlar vardı. '' diye sözlerine devam etti.


Kaynak:Dongbangdata
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

1 yorum:

  1. Tamam iyi hoş ama artık yaşın geldi,evlen artık da milletin şu dilinden kurtulalım.

    YanıtlaSil