18 Ocak 2014 Cumartesi

[HABER] Yunho'dan İnanılmaz Açıklama '' Hiç Bir Zaman İyi Bir Görüntüm Olduğunu Düşünmemiştim''

[NEWS] 140113 U-Know Yunho’s Unbelievable Statement, “I’ve Never Thought Of Myself As Good-Looking”

English





Yunho geçtiğimiz günlerde ''Absürd'' bir açıklama yaptı.

DJ Lee Sora'nın programına katılıp sorularını cevaplayan Yunho'ya Sora ''Neden çok yakışıklısın'' diye bir soru sordu.
Yunho onu '' Hiç bir zaman iyi bir görünüşüm olduğunu düşünmedim.Changmin benden çok daha yakışıklı.Bence ben de ondan daha çekiciyim ''diye cevapladı.

Onun kıyafetleri ile ilgili ''Bu kıyafeti aldım çünkü güzel olduğunu düşünüyorum,bunu ikinci kez giyişim daha öncede havaalanında giymiştim.Rahat olduğunu düşündüğüm şeyleri almayı tercih ediyorum'' şeklinde açıklamada bulundu.

Kaynak:Dongbangdata
Çeviri:
Umay@TVXQTurkishFans

3 yorum:

  1. ChaMi senden daha şirin ama yakışıklı değil. Sen en yakışıklı namjasın Yunho <3

    YanıtlaSil
  2. Hadi hadiii, Yunhoooğğğ yapma :D
    Changmin'in yüz hatları daha etkileyici ama Yunho daha erkeksi. ^^

    YanıtlaSil
  3. Changmin sevimli Yunho yakışıklı.
    Şimdi mütevazilik yapma liderciğim :D

    YanıtlaSil