20 Ocak 2014 Pazartesi

[HABER] GOT7 Üyeleri Yunho'dan Aldıkları Destek ve Teşvik Hakkında Konuştular


[NEWS] GOT7 talk about receiving encouragement and support from TVXQ's Yunho


JYP'nin yeni çaylak grubu GOT7 TVXQ'dan Yunho'nun verdiği destek ve teşvik hakkında konuştu.

Onlar '' M Countdown geri sayım sahnesindeyken Yunho sunbae bizim yanımıza geldi...Yunho sunbae sahnede bizi izlediğini ve hepimizin tek yapması gerekenin sahnede eğlenmek olduğunu söyledi.Söyleyecek daha iyi şeyleri olduğunda bizlere söyleyeceğini bildirerek bizleri teşvik etti. '' dediler.

GOT7 üyeleri '' Bizim şirketimizdekiler bizlere olan desteğini gösterdiğinde minnettar kaldık ama Yunho sunbaenin bizi desteklediğini görünce çok şaşırdık.Gerçekten beklemediğimiz bir andı.Duygulandık ve minnettar kaldık.'' dediler.

Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans


4 yorum:

  1. bak diyorum yunho kesinlikle gelecekte SM CEO u olacak.

    YanıtlaSil
  2. vay be SM'in lideri diyoduk da şimdi diğer şirketlere de destek verdiğini görüyorum..seninle gurur duyuyorum liderim <3

    YanıtlaSil
  3. Ben boşuna demiyorum adam gibi adam diye :D SM'in CEO'su olmayı da hak ediyor açıkçası,ondan başka kim olacak!

    YanıtlaSil
  4. O yunho. O sadece TVXQ LİDERİ değil O kpop un da lideri ve kralı bence..

    YanıtlaSil