18 Ocak 2014 Cumartesi

[HABER] Max Changmin ‘Our Neighborhood’s Master’dan Ayrılması Hakkında Konuştu

[TRANS] 140115 Max Changmin Talks About Leaving ‘Our Neighborhood’s Master’

English



TVXQ üyesi Max Changmin geçenlerde ONM'den ayrılması hakkında açıklamalar yaptı.

Max Changmin KBS Music Bank öncesi gazetecilerle bir araya geldi.Röportaj sırasında ''Programdan ayrılmaya karar verdiğimde üzücü olacağını düşünmüyordum ama  biraz duygusallaştım.Ağlamamak için çok uğraştım '' dedi.

15 Ocakta yapılan son çekimle Changmin sunucu olduğu programdan ayrıldı.Changmin şimdiye kadar dört farklı spor kategorisinde bulundu ( badminton,basketbol,masa tenisi,bowling).Yoğun olan programı nedeniyle programa ara verdi.

Konu hakkında Changmin konuşmasına '' Takım arkadaşlarıma gözü yaşlı bakakaldım.Gerçekten harika anılar elde ettim.Lee Byung Jin, Alex ve Jo Dal Hwan gibi kişilerin benimle deneyimlerini paylaştıkları için gerçekten minnettarım.TVXQ üyesi olarak yerine getirmem gereken görevlerim olduğu için programda bulunamayacağım gerçekten üzgünüm'' diyerek devam etti.








Şarkıcı program aracılığı ile Sochi Olimpiyatlarını izlemeye gidemeyeceği için çok üzgün olduğunu belirtti.''Sochi'de Kim Yuna gibi buz perileri ile tanışmayı istiyordum.sanırım bu rüyayı gerçekleştirmem mümkün olmayacak'' dedi.

Changmin programda bulunduğu 10 ay boyunca değişim gösterdi ve ''Geçen seneden beri ONM'da yer aldığım için bir sürü iltifat aldım'' diye itiraf etti.

''Bugünlerde çok meşgulüm,bu program ayaklarımın üzerinde durmamı ve kişiliğimin gelişmesini sağladı.'' diyen Max Changmin TVXQ'nun 7.Korece albümü TENSE faaliyetleri ile son derece yoğun bir programla mücadele ediyor.


Kaynak:Dongbangdata
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

3 yorum:

  1. buz perileri derken? nasıl peri yani Changmin -.- iyi olmuş,yaşasın yeni albüm :P

    YanıtlaSil
  2. Vaaayyyy buz perileri ha :D Ohhh canıma değsin,Merve'ye katılıyorum ve yaşasın TVXQ diyorum,programınız hep yoğun olsun :P

    YanıtlaSil
  3. Dönüş yapmalarına çok sevindik tabi ki ama yine de Cool Kiz on the Block'tan ayrılmasa olmaz mıydı? Ailecek severek izliyorduk hani...

    YanıtlaSil