20 Ocak 2014 Pazartesi

[HABER] TVXQ Max Changmin U Know Yunho'un Yiyecek Konusundaki Aç Gözlülüğünü Açıkladı

[NEWS] TVXQ’s Max Chagmin Reveals U-Know Yunho’s Greed on Food

English



TVXQ üyesi Max Changmin aslında Yunho'nun daha obur olduğunu ağzından kaçırdı.

16 ocakta MNet haberlerine TVXQ yeni albümü TENSE ile konuk oldu.


TVXQ çıkışının 10.yıl dönümünü kutlarken yeni bir albüm yayınladı ve albümün çıkış parçası grubun daha önceki hit şarkılarından bir kaç farkla ayrılan jazz türünde bir şarkı oldu.

İkili 16 Ocakta MNet M Countdown'da çıkış şarkısı Something ile birinci oldu ve birincilik kupasını evlerine götürdü.

TVXQ M Countdown'da performans sergilemeden önce bizi ziyaret etti ve yedinci albümleri hakkında bilgiler paylaştı.

Program sırasında Max Changmin “U-Know Yunho sürekli benim yemeğimi almaya çalışıyor.Farklı yemekler olsa anlarım,ama yediğimiz yemekler bile aynıyken ısrarla paylaşmak istiyor'' dedi

Ardından Yunho '' Changmin'in yemekleri daha lezzetli '' diyerek herkesi güldürdü.


Güzel kızlarla birlikte yaptıkları çekim sorulduğunda Max Changmin ''Mutluluktan ölebilirdim.Kimin daha eğlendiğini sorarsanız bence ben daha eğlendim'' dedi.

Kaynak:mwave
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

3 yorum:

  1. Tam 10 yıldır oburluğunla ünlüsün Changmin, kimse sana inanmaz :D

    YanıtlaSil
  2. Yunho'nun ChaMi'nin eşyalarını kullanma alışkanlığı vardı,yemeğini de yer valla :D Ben inanırım :D da inanamadığım ChaMi'yi uyanık sanırdım,yemeğini nasıl kaptırır :D Yemek bu :D

    YanıtlaSil
  3. hahah ay ilahi ya bunu görmeden inanmam :D Changminde yemeğini kaptıracak göz varmı ^^*

    YanıtlaSil