29 Temmuz 2014 Salı

[Çeviri] Go Sung Hee " Eğer Jung Il Woo ve Jung Yunho arasında seçim yapsaydım..."


Soru: Jung Il Woo ve Jung Yunho arasında seçim.

Go Sung Hee: "Öncelikle teşekkür ederim. Bu sabaha kadar, bu sorunun gelebilme olasığıyla acı çekiyordum haha." Sorudan kaçınmaya çalışsa bile, medya üyeleri soruyu tekrardan yöneltti. Ve sonunda o, Jung Il Woo'yu seçti.

So Sung Hee: "Jung Il Woo sunbaenim'in gerçek halini görmeden önce onu gerçekten soğuk biri olarak görmüştüm. Lee Rin ve Moo Seok da öyle gözüküyor. Moo Seok, benim karakterime bir tipula sineği gibi yaklaşıyor olmasına rağmen, benim karakterim Lee Rin ile bir çok kez kavga edip tartışarak bir aşk ve nefret işilkisi oluşturacak. Ama Jung Il Woo sunbaenim'in saklanmış saf ve dürüst tarfını görünce, kendimi kaybettim. O, en iyi sunbae gibi duruyor."

İng çeviri: mug_ping
Tr çeviri: Burçak
Kaynak: naver

0 yorum:

Yorum Gönder