23 Temmuz 2014 Çarşamba

[Çeviri]2014 Tree Live Turunun Tokyo Dome konserinin Fuji TV'de yayınlanması hakkında Tohoshinki'nin son yorum videosu

[Trans] Tohoshinki's last video comment for 140720 Fuji Next broadcast of the Tokyo Dome concert for Tohoshinki 2014 Live Tour ~ Tree

English:


<Ülke çapındaki bu tur sizde ne izlenimler bıraktı?>

Changmin: Bu ara, 11 şehirde 29 konser verdik, aralarında geçen sene gidemediklerimiz de vardı. Mesela Sendai ve Niigata gibi uzak olan yerlere gidip oraların insanlarını görmek, uzun zaman sonra ilk kez denediğimiz yemekler... Yani, Niigata'nın lezzetli pirinci ve Sendai'nin dana dili ızgarası ve daha birçoğu hafızamda izler bıraktı.
Yunho: Evet, özellikle bende iz bırakan şey 5 sene sonra Sendai'deki insanlarla ilk kez bir araya gelmem oldu.

<Changmin'in iyi olduğu şey>
Yunho: Tabi ki şarkı söylemesi ve dansları harikaydı. Ama bu ara "MC bölümleri benimki gibi olmamalı" diye düşündüm. Hayranlarla çok daha yakınlaşmak için çok çabaladım, çok fazla doğaçlama vardı, Changmin benle birlikte o doğaçlamaları temizlese çok güzel olurdu. Bu aralar hayranlarla şakalaşarak çok daha yakınlaştık.
Changmin: "Temizlemek"ten ziyade ben nasıl istiyorsam öyle konuşuyordum gibi görünüyor.
Yunho: Hayır... Sersemliyordum uzun bir süredir çünkü Changmin de yapıyor bunu, süper hissediyorum, hehe. Tabi ki şu sıralar, majestik bir atmosfere sahip birkaç ballad vardı. O majestic balladları söylerkenki görüntü... Balladlar Changmin'e farklı, daha fazla görülmemiş bir his getirdi. Nasıl desem... Şaşırmıştım çünkü seksi bir hissiyat veriyordu.


<Yunho'nun iyi olduğu bir şey>
Changmin: Sadece şarkı söylemedi veya dans etmedi, her zaman performansları izledi ve dansçılara veya ekibe "Eğer şöyle olsaydı daha iyi olurdu" dedi ki aynı zamanda çok ilgiliydi çünkü ışıklandırma ya da sahne yönetiminde de yer almıştı ve bu sadece dansçılara ya da sadece ekibe asistan olmak değil, herkese yardımcı olmak, bu yönü çok iyi. Çok iyi olduğunu ya da yakışıklı olduğunu söylemeli miyim? Harikaydı.
Yunho: Teşekkürler, Changmin Hocam!

<Tree Turuna dair düşünceleriniz>

Changmin: Live tur bu 2 senedeki ilk Arena turuydu ve bu yüzden olsa gerek, hayranlarla aramızdaki mesafe azalmış gibi ve gerçekten çok tutkuluydu, değil miydi? Daha önce 29 tane konseri bir turda vermedik, 2 günde bir konser sıklığı demek bu. (Yunho: Her şeyi 2 ay içinde halletmemiz gerekti.) Live tur olduğu için, her ne kadar yorucu da olsa, bu turun içine 2 ay boyunca çakılı kalmak beni çok mutlu etti.
Yunho: Göz kırpmak gibiydi. Benim için, konsept harikaydı. "Ağaç" konsepti hakimdi. MC kısımlarında söyledim bunu ama, bir ağacın cömertçe yetişmesi gibi, Tohoshinki de herkesle birlikte büyümüş gibiydi, bu çok hoşuma gitti.

<Tohoshinki'nin gelecekteki hedefi nedir>

Changmin: Hmm... Dome veya Stad konserleri verme şansımız olduğundan bahsetmeli miyim? Çok fazla paha biçilemez tecrübe elde ettiğimiz için, yapmadığımız bir şey kalmamış gibi görünse de, bunun hakkında düşünürsem, şu konserler var ya... Akustik canlı performanslar. Hayranlarla mesafelerin daha az olduğu küçük salonlarda, şarkı söyeleyerek... Belki dans ederek, o performanslardan sergilemek istiyorum, atmosferin daha tutkulu, hepimizin bir olacağı bir şekilde.
Yunho: Evet bu harika. Öyle bi durumda, müthiş olmaz mı? Konser alanına göre konseptlerin sürekli değiştiği bir canlı performans da güzel olurdu. Herkese değişik konseptler göstermek istiyorum.
Changmin: Tokyo Dome konserimiz nasıldı?

Birlikte: İşte böyle, karşınızda Tohoshinki!

[video credit: Chako Cha]
[Jap-Kor trans by TVXQDrip 토마토님 - http://bit.ly/1oYdtSq ]
Kaynak:mug_ping
Çeviri:
Esin(@purenoodle ) @TVXQTurkishfans 




1 yorum:

  1. Yaaa ama bu sefer cidden çok kıskanırım >_< küçük salonlarda hı o.O Muhteşem olur elbette.

    Yunho elinden gelmeyen başka bir şey kaldı mı?
    Tree Tour gerçekten diğerlerine göre farklıydı.

    Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil