25 Temmuz 2014 Cuma

[ÇEVİRİ] TVXQ'dan Yunho Oyunculuğu ile İlgili Olumsuz Yorumlar Hakkında Konuştu

[TRANS] TVXQ’s U-Know Yunho Talks About Receiving Negative Comments on His Acting

English

TVXQ'dan Yunho oyunculuğu ile ilgili aldığı olumsuz yorumlar hakkındaki düşüncelerini paylaştı.

24 Temmuzda yayınlanan MBC'nin programı Star programında Yunho '' Bir sürü olumsuz yorum alıyorum.Bunların nedeniyse yetenek eksikliğim'' dedi.Oynadığı dizi Yawang'da  aldığı ''yürüyüşü bile tuhaf'' şeklindeki yorum hakkında Yunho '' Dizideki diğer oyuncularda uzun olduğu için ayakkabılarıma iki kat tabanlık koymak zorunda kaldım.Bu nedenle biraz tuhaf yürüyordum ancak kısıtlı zamanımız olduğu içinde yeniden çekme gibi bir şansımız yoktu. " dedi.





TVXQ üyesi konuşmasına şunları ekledi " Bir çok kişinin gözleri benim üzerimdeydi. Çok eleştiri aldım ama mutluyum.Olumsuz yorumlarda olsa insanların hala bana ilgi gösterdiğini düşünüyorum.Çok çalışarak bunun üstesinden geleceğim.Eleştiriler doğrultusunda iyi bir aktör olarak yetişmek istiyorum'' 


Kaynak:MBC,Mwave
Çeviri:Umay(@fightohoshinki)@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder