20 Temmuz 2014 Pazar

[Çeviri] Henry Real Men'de TVXQ'dan Bahsetti

[Trans] Henry mentioned TVXQ in Real Men 140720

English  


-Sadece TVXQ ile ilgili kısımlar çevirilmiştir-

Kim Su Ro Real Men'in bugünkü bölümünde Henry'nin bir kusurunu açığa çıkardı,şunları söyledi " Henry iyi bir kalbe sahip ve sevimli,ama o hiyerarşi ne bilmeyen bir arkadaş.Stajyerlik zamanında sana hiyerarşi nedir öğretmediler mi? "

Henry düşündü ve cevapladı ; " Sürekli azarlanıyordum. Lee Soo Man ile tanıştığımda ona " Tanıştığıma sevindim Bay Lee" demiştim, TVXQ ile tanıştığımda onların yanına direk oturup bacak bacak üstüne atıp " Nabıyonuz yaaaa" demiştim " dedi.

Kaynak:Nate
İngilizce çeviri:mug_ping
Türkçe Çeviri:Umay (
@fightohoshinki) @TVXQTurkishFans

3 yorum:

  1. "Nabıyonuz yaaaa" mı? :D Çocukların yüzündeki ifadeyi görmek isterdim. :D

    YanıtlaSil
  2. terslenmeyi hak etmiş bence :DD acaba ne tepki verdiler

    YanıtlaSil
  3. Ahahaha inanmıyorum sana Henry :D Tabi yurt dışında büyüyen bir çocuktan,örf adetlerini bilmeyen bi çocuktan beklenemez elbette :D
    Cidden bende bizimkilerin yüz ifadelerini merak ettim :D

    YanıtlaSil