31 Temmuz 2014 Perşembe

JYJ'den JaeJoong, TVXQ'dan Yunho'nun Yorumlarını Destekleyici Sözlerle Yanıtladı



JYJ'den JaeJoong, TVXQ'dan Yunho'nun JaeJoong'un sıkı çalışma ahlakı hakkındaki övgüsüne geri dönüt olarak eski grup arkadaşı Yunho'nun oyunculuğuna olan inancını göstererek oyuncu arkadaşına yanıt verdi.

30 Temmuz tarihinde Seul'deki Shinsadong'da bulunan bir kafede Xports News ile olan röportajı sırasında Jaejoong, "Umarım, o (Yunho) iyi iş çıkarıyordur." diye destekleyici sözler söyleyerek TVXQ ve onun  arasında kötü bir kan bağı olmadığını kanıtladı.

MBC'in "Gece Bekçilerinin Günlüğü" için düzenlenen basın konferansı esnasında Yunho'nun ondan bahsetmesi hakkındaki haberleri duyup duymadığı sorulduğunda JaeJoong şöyle bir yanıt verdi: "O yazıyı gördüm... İyi bir oyunculuk göstereceğini düşünüyorum... Dürüst olmak gerekirse, herhangi bir kişiye iyi iş çıkarmasını söyleyebilecek pozisyonda değilim. Çok iyi oyunculuk gösteren emektar aktörler bile bir noktada ikileme düşebilirler. O yüzden bu emektar aktörlere kıyasla bizim hala epey bir yolumuz var."

"Yunho da bir gelişme ve büyüme aşamasından geçtiğinden ötürü, bu sefer daha da iyi bir oyunculuk göstereceğine eminim. Bu yapımda benim çalıştığım aktörler ve personel arasında Yunho ile çalışmış olanları da vardı. Onlar bana Yunho'nun gerçekten çok sıkı çalıştığını söylediler. Sıkı çalışan aktörlerin başarıyı yakalayacaklar kesindir."

[Güncelleme] - Başka bir medya kuruluşu MBN'e göre JaeJoong, bir işe çok fazla odaklanma eğiliminde olup bol su içmeyi unutan Yunho için olan kaygılarını da dile getirdi. Yunho için herhangi bir şey söylemek isteyip istemediği sorulduğunda JaeJoong şöyle söyledi: "Bu onun ik tarihi draması olduğundan onun için zorlayıcı olacaktır. Biliyorum, çünkü ben de o yollardan geçtim. Sıcaklık ve buna bağlı faktörler de olduğundan, büyük ihtimalle Yunho çok fazla stres altında da kalacak...  Onun için en çok söylemek istediğim şey şu olabilir ki çekim yaptığı esnada çok fazla su içmesini umuyorum. Birlikte tanıtımlar yaptığımız sıralarda bir keresinde susuz kalmıştı. O yüzden bu seferki çekimlerde çok fazla su içmesini ve fiziksel durumuna dikkat etmesini umuyorum... Yunho, ne yaparsa yapsın gerçekten elinden gelenin en iyisini ortaya koyan birisidir. İnsanların onun hakkında kötü konuşması korkusu ile hesapsızca sıkı çalışmanın aksine çalışırken fiziksel durumuna dikkat etmesini umuyorum... Ayrıca onun tarihi dramadaki ilk deneyiminin iyi bir şekilde sonuçlanmasını umuyorum."

Ayrıca JaeJoong, Yunho'ya direkt olarak bir mesaj da gönderdi: " Yunho-yah, iyi misin? Ben iyiyim... Bu büyük ihtimalle senin ilk tarihi draman, ve bu gerçekten çok zorlayıcı olacak. Açıkhava sahnesi çekimlerinin de çok olacağını tahmin ediyorum. Bu zaman darlığında, bir çok bilgisayar grafikleri çalışmaları ve dövüş sanatı pratikleri olacaktır. Bu yüzden fiziksel olarak çok yorucu olacaktır ve büyük ihtimalle hava da çok sıcak olacaktır. O yüzden pratik yaptığın sırada çok fazla su iç. Sıkı çalışmak iyidir ama bedenini es geçmediğine de emin ol."

Kaynak: Allkpop
Çeviri: Burçak@TVXQTurkishFans

1 yorum:

  1. Neden gözyaşlarımi tutamıyorum , çok mutlu oldum ya....

    YanıtlaSil