29 Temmuz 2014 Salı

TVXQ'dan U-Know Yunho, Oyunculukla Yavaş Yavaş Gelişme Kaydetmek İstiyor



TVXQ'dan U-Know Yunho, oyunculuk becerileri hakkındaki tartışmalar hakkında konuştu.
U-Know Yunho, MBC'in yeni draması Gece Bekçilerinin Günlüğü için 27 Temmuz tarihinde Youngdeungpo-gu'da Yeouido'da yer alan 63. Bina'da düzenlenen basın toplantısına katıldı.
U-Know Yunho, ilk tarihi dizisindeki oyunculuğu hakkındaki düşüncelerini paylaştı.
Ve  şöyle söyledi: " Bu benim tarihi dramam olduğundan ve ben bir idol olarak başladığımdan ötürü bir çok eleştiri duydum. Geçmişte ben, yavaş bir şekilde gelişim gösteren bir aktör olmak istediğimi söylemiştim. Oyunculuktaki samimiyetimin bu projeye yansıyacağını düşünüyorum. Size şunu söyleyebilirim ki bu proje ile ortaya koyacağım oyunculuk size yanıt olacak.
Ayrıca U-Know Yunho şunları da söyledi: "Gece bekçilerinin Günlüğü dramasının özetini elime aldığımda, çok farklı olduğunu düşünmüştüm. Benim için yeni bir meydan okuma olduğundan ötürü ilgimi çekmişti. Yönetmenle tanıştıktan sonra tüm içtenliğimle bu projeyle birlikte büyüyebileceğimi(gelişebileceğimi) düşündüm.
Bu arada, Gece bekçilerinin günlüğü draması, hayaletlerin inkarını, hayaletlerden yararlanan ve Joseon Hanedanlığıyla birlikte hayaletlerden kurtulmak isteyen gece bekçilerini konu alıyor.
İlk bölümün 4 Ağustos tarihinde yayınlanması planlandı.


Foto credit: Newsen
Kaynak: mwave
Çeviri: Burçak@TVXQTurkishFans

1 yorum:

  1. Bu projenin de altından kalkacağına güveniyorum liderim.Sen başarırsın <3

    YanıtlaSil