18 Mart 2014 Salı

[ÇEVİRİ] 131218 Son Ho Joon Celebrity Magazin raöportajında Yunho’dan bahsetti.

Bu röportaj istek üzerine çevirilmiştir :) Sitemiz silindiği için çevirilerimizi kaybettik bir arkadaşımız yeniden çevirmemizi istedi o yüzden tekrardan çevirdik, sizinde isteğiniz varsa sayfamıza mesaj atabilirsiniz ^^

Soru: Seul’dan Gwangju’ya ne zaman geldiniz?
Cevap:… Moralim bozuk olduğunda,Yunho benim için Seul’a gelen ilk kişiydi. Ve menajerine beni tanıttı. O zamandan sonra, yoluma aktör olarak başladım.


Soru: TVXQ U-Know Yunho’yu ne zaman tanıdınız?

Cevap:Gwangju’da Drama Kulübü’ne katıldığım zaman, Yunho küçük 1.sınıftan arkadaşımdı.


Soru:Küçük 1.sınıflar Yunho’nun partisine gelenlermiydi? (Aralık konusunda bahsedildi.)

Cevap:Hayır .Aslında küçük 1.sınıflar sadece dün askerden terhis edilenlerdi. Ayrıca o oyunculuk yapan bir arkadaşım Park Sang Hyuk. Ne olursa olsun, o zamandan bu zamana kadar ikimiz ve Yunho en yakın arkadaşlardık ve hyung-dongsaeng ilişkimiz vardı.


Soru: 10 yıl önce Seul hayatına başladığın zaman senin için zor olmuştur.

Cevap:Seul’a taşındığımda TVXQ’nun debut zamanlarıydı. Ve Yunho popülarite kazanmaya başlıyordu. Ama yoğun programına rağmen, Yunho boş ir zaman bulabildiğinde, beni arardı ve “Hyung, yemek yedin mi? diye sorardı ve ben “Hayır henüz yemedim” dersem koşarak yanıma gelirdi ve yoğun programına dönmeden önce birlikte yemek yerdik. Yaklaşık 10 yıldır benimle ailesi gibi ilgilenir. O sonsuza kadar minnettar olacağım bir arkadaşım.


Soru: 2013 ileride hatırlayacağın çok özel bir yıl gibi görünüyor. 40larına geldiğinde be bunları hatırladığında, ne gibi olacak?

Cevap:”Reply 1994” benim için gerçekten işimin değerli bir parçası oldu. Şu anda bile, Yunho’dan başka, Seul’da aile gözüyle baktığım bir başka insan daha yok. Yunho benzer şekilde “Benim için, bunların dışında kan bağımız olmamasına rağmen, hyunga sanki kız kardeşim gibi yakınım. Yunho meşgulken ben her zaman yalnızım. Ama bu gösteriyi çekerken, çok değerli insanlarla tanıştım.


Soru: Ünlüler arasına yükseldikten sonra, U-Know Yunho’yla içtiniz mi?

Cevap: Her zaman Yunho’yla buluşuruz. Bugün, Yunho Japonya’dan geri döndü. Kim olursa olsun, programımız bittiğinde, Yunho’da benim evime gelir, ya da ben Yunho’ya giderim. Arkadaşlığımız her gün birbirimizi görme aşamasında. Muhtemelen benin şuan ki durumum için benim yerime mutlu olan kişi Yunho. Her sabah, benim adımı internette aratır ve hakkımdaki haber makalelerinden haberdar olmamı sağlar. Ayrıca bu sektörde bu durumla nasıl başa çıkacağım hakkında bilgilendirir. İlerideki beklentilerim için beni hazırlar. Gerçekten havalı bir dongsaeng.

Soru:Duyduk ki 2 ay önce, hayatında ilk defa yalnız yaşamaya başlamışsın.

Cevap:Şimdiye kadar, yaklaşık olarak her zaman Yunho’nun evinde kaldım.Yakın olmamıza rağmen, şu da bir gerçekti ki benim evim değildi. Umarım Yunho bunu söylediğim için hayal kırıklığına uğramaz.(birlikte yaşarken) Yunho’nun babası ayrıca vücudum için sağlıklı olan yiyecekler gönderir ve Yunho’yla yememi söylerdi. Böyle olsa bile, bu yiyecekleri yediğim için üzgün hissettim. Çünkü her zaman meşgul olan ve kendi vücut sağlığını koruması gereken ve yemek yemesi gereken Yunho’nun bu yiyecekler ondayken yememin iyi olacağını düşündüm. Ama şimdi Seul’da ilk defa kendi evim var ve bu “sıkıntı” ortadan kayboldu.” Bu iyi hissettiriyor. Haha.

Soru:Yeni evinin kapısını açarken ne hissettin?

Cevap: O zaman bile Yunho ile birlikte gittik. İlk gün olarak yapmam gereken evdeki konumları ayarlamaktı, ama Yunho benden bile daha mutluydu. O “ Hyung, bu kendi çabanla aldığın ilk evin değil mi? dedi ve yakınlardaki dükkandan yığınla günlük ihtiyaç duyulacak şeyler aldı ve evime getirdi. Taşındığımın ilk günü, odada bir kutu bira içtik. Yunho, “Yani hyungun evine her gün gelmem de sorun yok değil mi?” dedi. Güldüm çünkü gerçekten mutluydum. 

Soru: İkinizde sevgili gibisiniz.

Cevap:İkimizde programlarımızı bitirdiğimizde, bu çizgi doğrultusunda birbirimizle telefonda konuşuruz. “Senin evine uyumaya gelmeli miyim?” veya “Hyungun evinde uyumalı mıyız?” Bence birbirimizle çok uzun bir zaman geçirdikten sonra şu an ayrı olduğumuzdan, ikimizde bu konuda biraz üzgünüz.

Kaynak:mug_ping
Çeviri:Klover121@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder