4 Mart 2014 Salı

[Röportaj] TVXQ Ceci Kore 2012 Röportajı



Ebedi sonsuzluk TVXQ;
Ceci Kasım Konusu

-“Ölümsüz vampir” olduğunuzu hayal edin, bugünkü fotoğraf çekimlerinde konseptiniz ne olurdu,ne tür bir hayatı yaşamak isterdiniz?

Yunho:Yüzyıllar boyunca TVXQ’yla var olabilseydim bu “büyük şans” olurdu.Değil mi? (güler) Çocukluk hayalim olan savcı, olarak yaşamak isterdim. Ya da konu ne olursa olsun bilimle ilgili bir şey yaparak yaşamak isterdim. Bu ilginç görünüyor. (Ceci:Çok sıcakkanlı bir savcı olurdun.) Öyle mi? Çok sakin olmaktan ziyade kendimi düşünürdüm.

Changmin: Ben süper zengin bir ailenin oğlu olsaydım herhangi bir şeyle de mutlu olabilirdim.Muhtemelen bütün yaşamımı gerçek mutluluğu düşünmeyi bilmeden yaşardım.”Neyi yaparken gerçekten eğleniyorum.” (Eğer süper zengin bir ailenin oğlu olsaydım) Oh ve bir şey daha! İngiltere’de doğmuş olsaydım. Sabit fikirli bir futbol fanı olurdum.Ve bütün hayatımı futbol taraftarlığıyla geçirirdim.Günlük rutinlerimden sonra bara gider, bira içer ve her bir gün mümkün olan en iyi mutluluğu hissederdim.

Yunho:Kulağa eğlenceli gibi geliyor. Birçok yerde yaşarken mümkün olduğunca yeni ülkelere gider ve içlerinden bir futbol takımının taraftarı olurdum.

-Fotoğraf çekimi sırasında 6. albümünüz “Catch Me” hala gösterime girmedi.Yeni albümünüzle ilgili biraz ipucu verebilir misiniz?

Yunho:İlk başlarda, bu albüm anılarla dolduruldu.Aynı zamanda hikaye kutusu da denebilir.Hepsinden çok bu bizim hazinemiz gibi hissettim.Çünkü bu albümü yaparken bununla ilgili çok düşündüm.Sözleri,seslerimizi ve her şeyi hissedebilirsiniz. (kat kat fazla olgunlaşmışlar) 

Changmin:Eğer biraz abartılı bir ifade kullanırsam, İngiltere’deki sanayi devrimi zamanında …(güler)... toplum hızlıca gelişti gibi, bu albüm var oluş renklerimiz ve cazibemizin merkez noktası değişiklikleri sürdürmemizin temsilcisi.

Yunho,bugün kondisyonunun iyi olmadığını fark ettik ama sen yine de “Fighting” diye bağırdın.

Yunho:Bugün fiziksel kondisyonum iyi olmamasına rağmen, yine de 2 kase pirinç yedim bu yüzden iyiyim. İşteyken bundan hoşlanırım,benim politikam isteyerek yaptığımız şeyleri neşeyle yapmaya çalışmalıyız.Doğruyu söyleyecek olursam,ben neşeli biri değilim.Benim için bile zor anlar var.Ama insanların benim üstümdeki izlenimi tamamen net olma eğilimi yapıyor.Bunun için çaba harcıyorum (neşeli olmak için). Ne zaman ve nerede insanlarla yeniden karşılaşacağınızı asla bilmiyorsunuz.Bu yüzden birlikte iyi vakit geçirmek önemli bir şey.Bir başka “gün” daha olacak.

-“U-Know Yunho’nun gözyaşları” geçen bahar Japon Dome tur da fanlar arasında en çok konuşulan konu oldu.

Yunho: Daha önce hiç böyle bir deneyimim olmadı.Fanlar lightstickleri performans ortasında sürpriz olarak açınca,kulağımda ağır bir uğuldama duydum.
Sonra zor zamanlara, en baştan başladığımız ve çok gayret ettiğimiz zamanlara dair birçok anı ve görüntüler sanki bir kaleydoskop gibi zihnimde belirdi. Onları (zihnimden) uzak tutmak için çok çalıştım, ama gözyaşlarım son şarkım sırasında yanaklarımdan aşağı düşmeye başladı.Duygularım çoktan taşmıştı ve bunu durduramadım.Lider olarak, her zaman sözlerime ve davranışlarıma dikkat ettim.Ama kalbimde bir yerlerde duygularımı masum küçük bir çocuğun yaptığı gibi ifade etmeliydim.Çünkü ben de insanım.Bu benim için kalbimin bu şekilde ağladığı ilk zamandı.


-Changmin,”Fly With The Gold” adında bir Japonca film çekiyorsun.Sette diğer rehber aktörlerle olan deneyimin nasıldı? Satoshi Tsumabuki ve Tadanobu Asano? (Not:Satoshi Tsumabuki 2010 Japon Akademi Ödülleri’nde en iyi rehber aktör seçildi, Tadanobu Asano- 2009 Japon Akademi Ödülleri’nde en iyi rehber aktör seçildi ve birtakım uluslararası filmde rol aldı.) 

Changmin: “Neden bütün yönetmenler ve kadro bu aktörlerle çalışmak istiyor.'' T
amamen anladım .  Haftanın yarısında turumuzda olmalıydım, ve sadece arta kalan yarım haftada set için filmde olabiliyordum.Ne yazık ki tüm periyot boyunca film setindeki çekimlerde programım yüzünden kalamadım.Fakat çünkü hepimiz erkeğiz (güler), hayat hakkında konuştuk, “Güzel bulduğunuz Japon aktris var mı?” veya “Ya da Koreli aktris?” ve bu tarz sıradan iyi enerji veren sohbetler.

-İlk filminde senin için birçok zorluk olmuş olmalı çünkü ilk rol aldığın film ve yabancı bir film.
Changmin:Duygularımı kontrol etmek zordu çünkü canlı turumuzu ve film çekimini paralel olarak yapıyorduk.Üstelik,benim karakterim Kuzey Koreli bir bomba uzmanıydı.(güler) Kendimi çok yılmış hissettiğim doğru çünkü bunların herhangi birine konsantre olamadım.Film yönetmeni Japonya’nın batı kısmındandı (güçlü lehçeleri ve sıcakkanlı karakterleriyle ünlü) ve tutkulu bir kişiydi bu yüzden ondan çok azar işittim.Aslında kabul etmeliydim ki başka bir dildeki ince ayrıntıları ne kadar çok denesemde 0 anlayamıyordum. Bu benim için değişmez bir öğrenme süreci oldu ve harika bir deneyimdi.
Verilen anlarda yapabildiğimin en iyisini yaptım bu yüzden pişmanlığım yok.

-Geçen ki röportajı okuğumda, repliklerinin ikisi aşk hayatı ve ilişkilerle ilgiliydi, yeterince dürüst ve samimiydi.

Changmin:Kesinlikle yaşım arttıkça bu şeylerde yeni fikirlere açığım. Geçmişte kolayca şöyle cevap verirdim “Bunun hakkında çok şey bilmiyorum.” Ama zaman geçtikçe, aşk hakkındaki sorular benim için daha az yük olmaya başladı,bu konu hakkında fikirlerimi şekillendirdim diyebilirsiniz.Bir şarkıcının bu tarz deneyim ve hikayelere aşk şarkılarını söyleyebilmek için ihtiyacı vardır. Değil mi?

Yunho:Bu konularda yeterince açık ve samimiyim, şimdikinden hiçbir fark yok.Çünkü bu kötü ya da onun gibi bir şeyler değil.Ama ilişkimi toplum içinde yaşamaya karşıyım.Bu benim partnerim için de mümkün olmaz.

-Bu konuda bayana karşı düşünceniz zamanla değişti mi? Ya bundan 5 yıl sonra şikayet ederse? 

Yunho:Değişmedi.Eğlenceli kişilik,güzel gözler, ve bu kişi bana güvenirse bu iyi olur.Ve her şeyden daha önemlisi, bu kişi aileme iyi, saygılı davranırsa iyi olur.Bu konuda yeterince titizim.

Changmin:Gençliğimde daha çok güzel görünüşe odaklanırdım. Ama sonradan arkadaş gibi sakin ilişkimiz olacak birini tercih ederdim.Çok yakın değiliz ama çok uzak da değiliz.Sanki biz sevgiliyiz ama aynı zamanda arkadaşlarız.Birkaç görüşme ayrımları tecrübe ettikten sonra, düşünmeye başladım ki birbirimizin şirketinde buluşabileceğimiz ve arkadaş olabileceğimiz
biriyle ilişkin olması, birbirimizin işine müdahale etmeden olması en iyisi.

-Bu soru SeoHyun’dan.”10 yıllık bir şarkıcı deneyimine sahip olduktan sonra ne hissettiniz?”

Yunho:Birçok sunbae (hoobae) TV kanallarından beni kutladı.Sahnede hiç panik yapmadan stresli durumlarda birbirimizi idare etmeyi öğrendik.

Changmin:Bunu gerçekten çok hissetmedim.Hala 20 li yaşlarımın ortasındayım, ama biz debut yapalı çoktan 10 yıl oldu.Bazen şunu merak ediyorum. “Ben debut yaptığımda dünya ne durumdaydı?”Özellikle sunbaelerim endişeleri hakkında bana başvururlar.”Evet,bu gibi bir anı ben de yaşamıştım” dediğimi hatırlıyorum.

-Eğer sunbaelerinize bir tavsiye verirseniz “o zamanlar bilmediğiniz şeyler.”

Yunho:Soğukkanlı olmanın iyi bir şey olduğunu söylerdim.Bizim dünyayı daha büyük görebilmek için diğer insanlardan daha çok şansımız oldu,ama zamanı farkına varmadan harcadığımız çok sefer oldu.Yurtdışına gittiğimde kendimle konuşsam bile bazen sadece gider ve gelirdim, zamanımı sadece otel odamda harcardım.Bence,sahip olunacak daha fazla deneyim var.Ve bir başka şey hep birlikte kendinizi harekete geçirmek her zaman insanlar etrafınızdayken uğraşmak iyi bir şeydir.Sadece çalışanlar etrafınızdayken en iyisini yapın, en iyisini ve ışıltımızı verebiliriz.Ama şükretmeyi unuttuğumuz çok zaman var.

-Bu SeoHyun’dan başka bir soru “Bir fan olarak merak ediyorum! Normal bir boş gününüzde ne yapıyorsunuz?

Yunho:Çok fazla yürüyorum.Noryanjing Balık Marketi ya da parklara gidiyorum veya arkadaşlarımla 10 labutlu bovling oynuyoruz.
Genelde balık marketine olta balığı yemek için giderim, ama bazen sadece yürüyüş için giderim. Normal bir şekilde yaşayıp giden normal yaşam süren enerjik insanların yanına bu büyüleyici dünyadan uzak olmak istediğim zamanlarda giderim.
Çünkü “köy çocuğu”ydum.Ben bu tarz hisleri unutmak istemiyorum.Oraya gitmek benim için ferahlatıcı bir şey.Ben “Jung Yunho”yu henüz kaybettiğimi düşünemiyorum.

-Changmin uzun zamandır ona iyi bir şekilde bakan hyungu gibi olmak istediğinden bahsetti.Bu tarz davranışlar “Jung Yunho”yu hala keybetmediğini gösterir. Değil mi?

Yunho:Umarım.Onların ilk ne yaptığını görmek, aramak için çaba harcıyorum, bu sayede kasabadaki arkadaşlarımla iyiyiz.(Ceci:Eğer düşünceli olmasan bu zor olurdu.) Normalde detaylar hakkında düşünmeyen bir insanım, ama bu bakış açısı benim oldukça “tipik A kan gruplu” olduğumu keşfettirdi.

-Uzun zaman sonra hala “tipik bir TVXQ” olarak değişmeyen şeyler var mı ve tam tersi “tipik bir TVXQ” olarak değişen şeyler var mı?

Yunho:Bizim tutkumuz değişmedi.Tüm enerjimi herhangi bir zamanda sahnede ölmeye hazırken bile performansıma aktardığım için gurur duyuyorum.Ama,geçmişte “tek amacı olan” biri olarak sıkı çalıştığımı söyleyebilirim.Biraz durgunum ve şu an çok olgunlaştım.Gençliğimde “aja aja!” (fighting, fighting!) diye bağırırken sanki adrenalin vücudumdan akıp giderdi.Ama şu an daha sakinim ve kolayca odaklanabiliyorum. (Ceci:Ağacın büyüyen dalları gibi birçok deneyim kazandın.De
ğil mi?) Ben buna büyüme halkasından ziyade “takım çalışması” diyorum.
Kaynak:CTVXQ
Çeviri:Klover121@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder