2 Mart 2014 Pazar

[Çeviri] 140302 TVXQ-SBS Inkigayo Ön Çekimleri Hayran Raporu

[Trans] 140302 TVXQ - SBS Inkigayo Pre-recording Fan Account

English
  • 500'den daha fazla fan çekimlere geldi ama 350 civarı kişinin alınacağı söylendi.Umarım ben de içeri alınanlardan olurum.
  • BİRAZ ÖNCE BİZİMKİLERİ LOBİDEN STÜDYOYAYA YÜRÜRKEN GÖRDÜK OMG
  • ONLARIN KIYAFETLERİ BUGÜN ÇOK SEKSİ SİYAH GİYİNMİŞLER
  • Çekimler 5.30'da başladı ama biz hala girmeyi bekliyoruz. SBS lütfen acele et ! Dondum T.T
  • Çekimler başlayalı bir saat oldu SBS ne düşündüğünü bilmiyorum.Hadi gidelim 
  • Şimdi tuvalete gidiyorlar.Ama ben stüdyo girişindeyim.
  • Teşekkürler Allah'ım.Sonunda içerdeyim.
Bugünkü çekimler hakkında söyleyecek çok şeyim var ama eve gidince yazacağım. :/

  • Bugünkü set çok güzel omg
  • Kamera işleri gerçekten çok karışık,gergin anlar oldu ve onlar stres altında yorgun görünüyorlar.
  • Changmin bir şeylerin nasıl yapılacağı hakkında bir sürü soru sordu ve Jaewon ona yardım etti ,Yunho onları izlemiyordu Changmin onu dürttü.
  • Ama Changmin ona anlatmayı denedi,Jaewon farketmedi bu yüzden Changmin biraz somurttu.
  • Changmin için kötü hissettim ama çok sevimliydi be
  • Bizler tezahürat yapmaya başladık Yunho biraz rahatsız olunca,Jaewon onu rahatlattı.
  • 1,5 saat boyunca dışarda kaldık bu yüzden üşüdüm yorgunum.

    SM Ent. Cassiopeialara özel Starbucks'ta TVXQ imzalı kahve satışı yaptırmış.

    Kaynak: figmagination + yoonhwo + as tagged ,DBSKNights
    Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

2 yorum:

  1. Miss japoniza3 Mart 2014 07:07

    Bizler tezahürat yapmaya başladık Yunho biraz rahatsız olunca,Jaewon onu rahatlattı.

    burda ne demek istemiş anlamadım o.O Tezahürata neden rahatsız olsunkiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılanlar sadece bu kadardı o yüzden bizim de bilgimiz yok...

      Sil